عوامل کازمیرو پیش از جدایی احتمالی از منچستریونایتد با باشگاه های عربستان سعودی مذاکره کرده اند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که عوامل کازمیرو با باشگاه هایی از عربستان سعودی مذاکره کرده اند زیرا خروج او از منچستریونایتد در تابستان به طور فزاینده ای قطعی به نظر می رسد.

هیچ بازیکنی به اندازه کاسمیرو فصل ضعیف و خسته کننده یونایتد را برجسته نکرده است.

این برزیلی نتوانسته است در اولین کمپین بسیار مثبت خود در انگلیس پیشرفت کند و در این دوره واقعاً با مشکل مواجه شده است. او اکنون به نظر می رسد که با شدت و نیازهای بدنی لیگ برتر دست و پنجه نرم می کند و یکی دو یارد سرعت خود را نیز از دست داده است.

اغلب، کازمیرو یکی از ضعیف‌ترین حلقه‌های تیم یونایتد بوده است و این در آخر هفته دوباره مشهود بود، زیرا او نقش مهمی در بازی افتتاحیه و تنها گل آرسنال بازی کرد که باعث شد آنها در اولدترافورد با نتیجه 1-0 پیروز شوند.

در حالی که بقیه هم‌تیمی‌هایش برای درگیر شدن در پرس و قرار دادن مهاجمان آرسنال در موقعیت‌های آفساید، زمین را بالا می‌بردند، کازمیرو با تنبلی به عقب می‌رفت تا همین کار را انجام دهد.

نتیجه خطای او این بود که او در کنار کای هاورتز بازی کرد. ملی پوش آلمانی توپ را به داخل محوطه جریمه رساند تا لئاندرو تروسارد را در پست نزدیک پیدا کند، کسی که خیلی خوشحال بود که تلاش خود را به پشت دروازه آندره اونانا هدایت کند.

کازمیرو حتی این شانس را داشت که جلوی ارسال کم ارتفاع هاورتز را بگیرد اما او نیز در آن ناکام بود.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود حاکی از آن بود که تا سه تیم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی مشتاق جذب کازمیرو با باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.

گمان می‌رود که یونایتد مبلغی در حدود 30 میلیون پوند برای جدایی او می‌خواهد. متعاقباً نقل شد که النصر کریستیانو رونالدو در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای کازمیرو است.

به‌روزرسانی جزئی ارائه‌شده توسط تلگراف نشان می‌دهد که نمایندگان این مرد 32 ساله فعالانه در حال تلاش برای تضمین انتقال سودآور مشتری خود به کشور خلیج فارس هستند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در حال تلاش برای جذب کازمیرو، هافبک منچستریونایتد در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه آینده هستند.

گفته می شود که نمایندگان برزیل در حال حاضر مذاکراتی را با باشگاه های لیگ برتر انجام داده اند. یونایتد آماده فروش است و مایل است هر معامله ای در ابتدای پنجره به توافق برسد، اما کاسمیرو را کنار نخواهد زد.”

برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا، که اخیراً در آستانه تورنمنت آتی کوپا آمریکا از تیم برزیل کنار گذاشته شد، دو سال از قراردادی چهار ساله باقی مانده است که تابستان گذشته در زمان تعویض از رئال مادرید امضا کرد.

یونایتد همچنین گزینه تمدید دوره او را 12 ماه دیگر حفظ می کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/13/casemiros-agents-have-already-held-talks-with-saudi-arabia-clubs-ahead-of-potential-man-united-exit-280181/ منبع: