عکسی از اتاق وحشت «شکارچی زن» که به دادگاه تحویل داده شد/ تجاوز به ستاره فوتبال در این عمارت!

بنجامین مندی به 10 مورد تجاوز جنسی به هفت زن بین اکتبر 2018 تا اوت 2021 متهم است. او هشت مورد تجاوز جنسی، یک مورد تجاوز جنسی و یک مورد تلاش برای تجاوز جنسی را رد کرده است. ساها به هشت مورد تجاوز جنسی و چهار مورد آزار و اذیت جنسی علیه هشت زن متهم است که او نیز این اتهامات را رد می کند.

محاکمه ادامه دارد…



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مندی در ماه اوت بازداشت و به مدت 134 روز در بازداشت بود و در ژانویه با قرار وثیقه آزاد شد.

در آغاز روز اول محاکمه، به هیئت منصفه تصاویر هوایی از عمارت وسیع مندی در چشایر، 17 مایلی جنوب مرکز منچستر نشان داده شد. دادستان تیموتی کری گفت که نزدیکترین روستا به این خانه 15 دقیقه فاصله دارد. او گفت: «آنطور که بسیاری از شاهدان معتقد بودند، خانه منزوی و دورافتاده بود. و وقتی وارد خانه می‌شدند، درها قفل می‌شد و همه عصبانی می‌شدند».

دادگاه شنید که چگونه مندی و ساها قربانیان خود را در اتاق حبس کردند. گفته می‌شود که زنان در اتاق‌های اداری یا اصلی که دارای قفل‌های مخصوص بودند، قرار می‌گرفتند. در واقع، چنین مکانیزم قفلی برای یک سرپناه خانگی استفاده می شود که ساکنان می توانند در صورت حمله سارقان در آن پناه بگیرند. و قفل ها اصلا از بیرون باز نمی شوند و فقط از داخل باز می شوند. آقای کری به هیئت منصفه گفت که فقط کسی که در داخل است می تواند قفل ها را باز کند. بسیاری از قربانیان در آن زمان فقط 17 یا 18 سال داشتند.