عکس ابتکاری که زلاتان را به گریه انداخت/ پایان احساسی ایبرا

یکشنبه شب میلان در آخرین بازی فصل به مصاف ورونا رفت. در ابتدای این دیدار که با توجه به نهایی شدن سهمیه روسونری در لیگ قهرمانان، حالت تشریفاتی به خود گرفت، زلاتان ابراهیموویچ باید با شگفتی هواداران روبرو می شد.

عکس ابتکاری که زلاتان را به گریه انداخت/ پایان احساسی ایبرا



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این بازیکن 41 ساله در پایان قراردادش در ماه ژوئن میلان را ترک خواهد کرد و قراردادش تمدید نخواهد شد. او در بیشتر فصل این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و در 4 بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند.

زلاتان در آخرین بازی فصل نیز به دلیل مصدومیت غایب بود تا فرصت خداحافظی با هواداران در زمین را پیدا نکند. هواداران روسونری اما شبیه ستاره های سابق خود بودند و قسمت قابل توجهی از طبقه دوم ورزشگاه را به پیام خداحافظی زلاتان قبل از شروع مسابقه اختصاص دادند. آنها هم ستاره سوئدی را تشویق کردند و در چنین فضای احساسی ابراهیموویچ به گریه افتاد. او که به همراه همسر و فرزندانش در ورزشگاه سن سیرو حاضر شده بود با چشمانی اشکبار و نشان دادن علامت قلب با دستانش به اظهارات هواداران پاسخ داد.

از مونته به عنوان جدی ترین مشتری زلاتان یاد می شود. او که پیش از این برای ماندن در میلان ابراز تمایل کرده بود حالا باید تیم آینده خود را انتخاب کند و باید دید این انتخاب از سری آ خواهد بود یا این مهاجم 41 ساله تصمیم به ترک ایتالیا خواهد گرفت.

عکس ابتکاری که زلاتان را به گریه انداخت/ پایان احساسی ایبرا