عکس بنر اعتراضی غیرمنتظره از طرفداران رقیب/قلدران فوتبال; هر چه زودتر خارج شوید!

در اواسط نیمه دوم، هواداران بایرن بنری را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: “گلیزرها، شیخ منصور، همه قلدرها بیرون!” “فوتبال متعلق به مردم است. اما تعداد زیادی از هواداران سیتی با سر دادن نام شیخ منصور در بایرن واکنش نشان دادند.

در آلمان، با توجه به مدل مالکیت هواداران 1+50 در آن کشور، چنین مالکیتی غیرقابل تصور است. این مدل تضمین می کند که هواداران قدرت تصمیم گیری در مورد آینده باشگاه خود را دارند.

مالکان یونایتد به دنبال فروش باشگاه پس از 18 سال مالکیت هستند. گزارش ها حاکی از آن است که روند فروش شیاطین سرخ وارد دور سوم مذاکرات شده و سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن آل ثانی قطر همچنان در رقابت هستند. با این حال، گفته می شود که گلیزرها برای 6 میلیارد پوند مقاومت می کنند و بالاترین پیشنهاد تاکنون 5 میلیارد پوند است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در میان اعتراضات، بایرن با نتیجه 3-0 از سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا شکست خورد و اشتباهات فردی باعث شد قهرمان آلمان نتواند مطابق انتظار عمل کند. بایرن، یولیان ناگلزمن، سرمربی سابق را برکنار کرد و توماس توخل را برای زنده نگه داشتن امیدهای خود منصوب کرد. اما آنها از آن زمان توسط فرایبورگ از جام حذفی حذف شدند و اکنون با حذف احتمالی از اروپا روبرو هستند.

عکس بنر اعتراضی غیرمنتظره از طرفداران رقیب/قلدران فوتبال;  هر چه زودتر خارج شوید!

هواداران بایرن مونیخ از همه دیکتاتورها خواسته اند فوتبال را کنار بگذارند. هواداران در بازی با منچسترسیتی بنری را رونمایی کردند که در آن از مالکان باشگاه های منچستریونایتد و سیتی خواسته شده بود باشگاه را ترک کنند.