عکس تمرین وحشیانه کونته تاتنهام را شوکه کرد/ کین و پسر از حال رفتند!

البته داوینسون سانچز، پاپ ماتار سار، برایان گیل و تروی پاروت در طول تمرین وحشیانه کونته بسیار تناسب اندام بودند.

وب سایت روزنامه سان گزارش داد که برنامه تمرینی سخت کونته باعث شد حتی هری کین و سون هیونگ مین، دو ستاره این تیم هم نتوانند در مقابل او مقاومت کنند و به زمین بیفتند.

در ابتدا، به نظر می رسید که بازیکنان با روش های تمرینی کونته، حتی در آب و هوای سرد سئول، پیشرفت می کردند، اما اکثر بازیکنان قادر به اداره کل زمین نبودند، و به ویژه کین و سون با مشکل مواجه شدند.

تمرین تاتنهام در حضور 6000 هوادار در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد که ستارگان این تیم دو ساعت تمرین طاقت فرسایی را سپری کردند که برای اکثر بازیکنان تاتنهام بسیار زیاد بود.

کونته به همراه جان پیرو ونترونه، مربی بدنساز تیمش، از بازیکنانش خواست که 42 دور از زمین 105 متری را کامل کنند. بازیکنانی که به تازگی از مسابقات بین المللی بازگشته بودند باید در عوض 30 راند بازی کنند.

عکس تمرین وحشیانه کونته تاتنهام را شوکه کرد/ کین و پسر از حال رفتند!

کین زودتر از بقیه زانو زد و هیونگ مین هم به درد اشاره کرد و خودش رو روی چمن انداخت و روی کمرش غلتید. این دو در نهایت به سختی تمرین را به پایان رساندند.

روز دوشنبه، تمرینات تیم تاتنهام در جریان تور پیش فصل این تیم در سئول، کره جنوبی آغاز شد. آنتونیو کونته در این تمرینات و از روز اول آنقدر به بازیکنانش فشار آورد که همه شگفت زده شدند.

خستگی آنتونیو کونته برای بازیکنان تاتنهام در هوای گرم سئول، سون هیونگ مین و هری کین را به زمین زد.

عکس تمرین وحشیانه کونته تاتنهام را شوکه کرد/ کین و پسر از حال رفتند!



سرویس اخبار فوتبال خارجی