عکس حرکت جالب و عجیب بلوز / تولید شال هوشمندانه با همکاری یک شرکت معروف / اندازه گیری احساسات طرفداران!

عکس حرکت جالب و عجیب بلوز / تولید شال هوشمندانه با همکاری یک شرکت معروف / اندازه گیری احساسات طرفداران!

معرفی این نوع فناوری پوشیدنی سوالاتی را به وجود می آورد. آیا باید صورتحساب داشته باشد؟ چقدر هزینه دارد؟ قابل شستشو هست؟ اما علاوه بر این، منچسترسیتی چگونه از حریم خصوصی هواداران محافظت می کند، با توجه به اینکه روسری ها دانش بیومتریک را به دست خواهند آورد؟ تا زمانی که این شال ها به مرحله استفاده نرسند، پاسخی برای این جزئیات وجود ندارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

روسری هوشمند منچستر سیتی دارای سنسور EmotiBit است که عمدتا بر روی گردن پنکه قرار می گیرد. به گزارش وب سایت محصولات منچستر سیتی، این محصول از حسگر PPG، شتاب سنج، سنسور دما و حسگر الکترودرمال (EDA) تشکیل شده است. همه اینها حسگرهای رایجی هستند که در ردیاب های سلامت یافت می شوند و حسگر EDA یکی از موارد اضافه شده است. این حسگر با اندازه‌گیری منافذ و عرق پوست برای یافتن محدوده استرس افراد کار می‌کند که نظارت بر وضعیت عاطفی افراد را آسان‌تر می‌کند. بنابراین عمدتا منچسترسیتی امیدوار است که در یک بازی واکنش احساسی هواداران را دریافت کند.

سوالی که مطرح می شود این است که واقعا برای چنین چیزی چه چیزی لازم است؟ وقتی پنالتی از دست می‌رود یا وقتی پپ گواردیولا تعویض ضعیفی انجام می‌دهد، می‌توان عمق ناامیدی آنها را با نگاه کردن به چهره‌های هواداران اندازه‌گیری کرد. اما واقعیت این است که تیم های ورزشی فعال عاشق اطلاعات قابل اندازه گیری هستند. شال ممکن است کمی خنده دار یا مضحک به نظر برسد، اما هدف آن جمع آوری تجربیات شخصی و سنجش عملکرد با اشتیاق مشترک است. و به زودی می تواند به تحقیقات بیشتری دست یابد. در حال حاضر این شال در مرحله تست می باشد و در اختیار تعداد محدودی از طرفداران قرار خواهد گرفت.