عکس صحنه ای که پرسپولیسی ها عاشق آن هستند/ در دیدار خصوصی یحیی و ستاره های سرخ چه گذشت؟

عکس صحنه ای که پرسپولیسی ها عاشق آن هستند/ در دیدار خصوصی یحیی و ستاره های سرخ چه گذشت؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علیرضا بیرانوند و یحیی گل محمدی رابطه بسیار خوب و صمیمی با هم دارند. علیرضا شاگرد یحیی در نفت تهران بود و هنوز هم از او به عنوان یکی از بهترین مربیانش یاد می کند. حتی بیرانوند هم در بسیاری از تصمیمات خود از گل محمدی مشورت می کرد و حالا این دو توانسته اند برای دومین بار در پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شوند.

قاب دو نفره یحیی و علیرضا زمانی که در زمین نشستند بدون شک یکی از فریم های مورد علاقه هواداران پرسپولیس در این فصل است. قابی که برای هواداران این تیم به معنای قهرمانی و جام است. گل محمدی و بیرانوند بعد از تمرین پرسپولیس گوشه ای نشستند و از خاطرات قدیمی چند سال گذشته خود صحبت کردند. نکته جالب دیگر در رابطه یحیی و علیرضا این بود که سرمربی پرسپولیس بعد از هر گلی که به تیمشان زد مدام بیرانوند را تشویق می کرد.

علیرضا بعد از هر گل پرسپولیس یا برد این تیم خوشحالی اش را با یحیی تقسیم کرد که در دربی به اوج رسید که بعد از پایان بازی بیرانوند در حرکتی جالب از روی سر یحیی پرید و ج چقدر خوشحال شد. او ظاهر شد.

یحیی در آخرین بازی های پرسپولیس کار بزرگی انجام داد و تمام حریفان را یکی پس از دیگری شکست داد. بیرانوند در قهرمانی این فصل نیز نقش انکارناپذیری داشت و با 18 کلین شیت دستکش طلای فوتبال ایران را از آن خود کرد.