عکس عجیب دژاگه با دو کاپیتان نساجی!

اشکان دژاگه این روزها برای مداوای پای آسیب دیده خود در تهران به سر می برد.


سرویس خبر شماره: 1817048 |
08 فروردين 1401 ساعت 14:48 |
1,285 |

0نظرات

اشکان به تهران سفر کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که مدت زیادی از میادین غایب بود، هر از چند گاهی شایعاتی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران به گوش می رسد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. تولید نشده است. .
دژاگه پس از جدایی از تراکتورسازی راهی لیگ قطر و الشحانیه شد اما مدت زیادی در این تیم نبود و با وجود اینکه خبر رسمی فسخ قراردادش منتشر نشد، بازی های زیادی برای قطری ها انجام نداد. تیم
حالا با پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر در آستانه نوروز 1401، اشکان دژاگه چند روزی به تهران سفر کرده است. دژاگه هم اکنون تحت نظر دکتر صادقی در حال مداوای پای آسیب دیده خود در پایتخت است.
در همین زمینه است که عکسی از دژاگه در کنار مسعود شجاعی و حامد شیری دو بازیگر باتجربه نساجی منتشر شد و ابهاماتی را ایجاد کرد. دژاگه که پیش از این در تراکتورسازی با ساکت الهامی همکاری می کرد، همچنان رابطه خوبی با این مربی دارد و زمزمه هایی در مورد بازگشت احتمالی او به گوش می رسد.
البته دژاگه در زمان انتقال قراردادش را با این تیم قطری فسخ نکرد و تا پایان فصل نتوانست به عنوان بازیکن آزاد به تیمی در ایران بپیوندد.
اما آنچه مشخص است دژاگه این روزها در کلینیک آرس به همراه دو کاپیتان فعلی نساجی مازندران در حال گذراندن مراحل درمانی است تا حضورش در فوتبال ایران از ابتدای فصل آینده بیشتر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی