عکس های پیش فصل + هزینه ژاکا افزایش یافت

باشه، میذارمش واسه امروز صبح. بیایید امیدوار باشیم که امروز قطعات و قطعاتی برای پوشش دادن اتفاق بیفتد، و فعلاً من یک Arsecast Extra کاملاً جدید را برای شما باقی می گذارم – که دیشب ضبط شده است. ما در مورد ژاکا، فابرگاس، برنج، الوار، استیو و بسیاری موارد دیگر چت می کنیم. لذت ببرید!

در همین حال، روز گذشته اخبار زیادی در مورد گرانیت ژاکا و انتقال طولانی مدت او به بایرلورکوزن منتشر شد. همه ما فقط تصور می‌کردیم که قرار است این اتفاق بیفتد، گویی این بازیکن سوئیسی سابقه حضور در سالن خروج و پایان دادن به همان جایی که شروع کرده، چمدان‌های باز کردن، کل، سابقه ندارد. مقدار زیادی

من کاملاً مطمئن نیستم که بقیه چه زمانی دوباره فیلتر شوند، اما شاید تا پایان هفته، با توجه به اینکه اولین بازی پیش فصل ما پنج شنبه آینده است، مکمل کامل را داشته باشیم. این احتمال وجود دارد که با حضور چند بازیکن جوان، که همیشه بخش جالبی از تابستان است، تیمی تقویت شود. چه کسی این شانس را خواهد داشت که تحت تاثیر قرار دهد و احتمالاً برای یکی از جام ها در ترکیب تیم قرار بگیرد؟

در جاهای دیگر، پیوندی به بنجامین هنریکس، مدافع لایپزیگ وجود دارد، اما با توجه به اینکه او یک مدافع راست است و به نظر می رسد که با انتقال به ژورین تیمبر تا حدودی در خط مقدم هستیم، من گمان می کنم که هرگونه علاقه به او ممکن است به عنوان یک گزینه توری ایمنی باشد. فکر می‌کنم خط دفاعی ما برای فصل آینده به شکل جالبی شکل می‌گیرد، اما بیایید قبل از اینکه به دنبال آن باشیم، کار را انجام دهیم.

همچنین به نظر می رسد که استرس یک مدیر فوتبال در سطح بالا در موهای سیاه زغال سنگ میکل آرتتا خود را نشان می دهد. آیا آن لکه‌های خاکستری هستند یا صرفاً مانند نور خورشید است که از Obsidian منعکس می‌شود؟ اگر فصل گذشته او را کمی خاکستری کرد، می توانید بفهمید. شاید قهرمانی در لیگ پادزهر باشد (در کنار Grecian 2000).

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/07/pre-season-pics-xhaka-fee-increased/ منبع:

با این حال، این بار، همه چیز در مورد چگونگی نزدیک شدن حرکت است، و این را دریافت کنید: به نظر می رسد ما بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می کردیم، پول دریافت خواهیم کرد. هزینه گزارش شده حدود 13 میلیون پوند همیشه بسیار کم به نظر می رسد، و اکنون به نظر می رسد که در منطقه 25 میلیون یورو (21.5 میلیون پوند) باشد. این که آیا با در نظر گرفتن هر افزونه‌ای در نظر گرفته می‌شود، سخت است بگوییم، اما در مجموع برای یک بازیکن خوب که هنوز مقدار زیادی در مخزن دارد، رقم قابل احترام‌تری است.

دیروز یک روز آرام دیگر بود، اما به نظر می رسد این هفته می تواند یک هفته شلوغ باشد.

واقعیت این است که تیمی بسیار پیشرفته بودن، و تیمی که انتظارات بیشتری از آن برای فصل پیش رو دارد، این است که پیشرفت برای بازیکنان جوان بسیار دشوارتر است. مخاطرات در داخل کشور آنقدر زیاد است که باید خیلی بیشتر آماده باشند، و تفاوت زیادی بین مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا وجود دارد – معمولاً فرصتی برای مخلوط کردن همه چیز. فصل آینده ما یک تیم بزرگتر و عمیق تر خواهیم داشت، اما این دقیقاً همان چیزی است که میکل آرتتا در مورد نیاز به بازی در سطح بالا هر سه یا چهار روز یک بار به آن اشاره کرد. اینها خواسته ها هستند، و فراتر از نوعی بحران آسیب دیدگی، شما از تعداد بازیکنان تیم اصلی خود خیلی دور نروید.

اینکه آیا تاخیر در این مورد به این دلیل بوده است که آرسنال می‌خواست 100% در مورد دکلان رایس مطمئن باشد یا به این دلیل که آنها در حال مذاکره به سمت بالا بودند، نمی‌دانم. شاید کمی از ستون A، کمی از ستون B. اما حتی با در نظر گرفتن این واقعیت که او خارج از لیگ برتر فروخته می شود، زمانی که یک دروازه بان ذخیره 20 ساله قرار است 15 میلیون پوند به فروش برسد (به احتمال زیاد به 19 میلیون پوند افزایش می یابد)، آرسنال کاملاً حق داشت که از گرانیت ژاکا مطالبه بیشتری داشته باشد.

برخی از بازیکنان برای پیش فصل بازگشته‌اند، برخی از ارزیابی‌های آمادگی جسمانی و مواردی از این دست را انجام می‌دهند، اما بازگشت به دلیل بازی‌های بین‌المللی اواسط ژوئن، سرسام‌آور است. تعدادی بودند عکس ها در وب سایت رسمی. تعداد زیادی از گابریل ژسوس و بن وایت، یک خط تیره از ادی نکتیا و راب هولدینگ، چند مارکینیو، و درست در انتها، یک عکس از سدریک متصل به یک بار سیم وجود دارد که فکر می‌کنم در حال تلاش برای استخراج ارزش باقیمانده از آن هستند. قبل از اینکه او را در جایی بفروشیم.