عکس واکنش سرمربی استقلال به فیلم ضد استقلالی پرسپولیس: هوادارانشان سر کارند!


حمید رجبی، سرمربی استقلال در واکنش به صحبت های پرسپولیسی ها عنوان کرد که آنها در این فصل 14 امتیاز از اشتباهات داوری سود برده اند! در همین راستا باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهار نظر ویدئویی از اشتباهات داوری به سود استقلال را منتشر کرد.

این ویدئو واکنش بازیکنان و مربیان در اردوی استقلال را برانگیخت. یکی از کادرفنی استقلال قبل از بازی مقابل فولاد به شرط ننوشتن نامش به خبرروزی گفت: تا ساعاتی دیگر بازی ما شروع می شود و ما. نمی خواهم تمرکزمان را مختل کنم. بر همین اساس، قبل از بازی روی این ویدئو مصاحبه نمی کنیم و بعد از بازی اگر آقای نکونام تصمیم بگیرد، کادر فنی در این باره صحبت می کنند، اما این را بگویم که همین طور است. یک جک است! از همان سکانس اول متوجه می شویم که طرفداران سر کار هستند.

این مربی استقلال ادامه داد: آفساید کاذب مقابل ملوان را گل حساب کردند! به عنوان مثال گل مهرداد محمدی با نظر علی خسروی که با جواد نکونام مشکل دارد آفساید اعلام شد در حالی که محمدی حداقل نیم متر از آخرین دفاع حریف عقب است. در همان مسابقه طبق سندی که در کانال رسمی باشگاه منتشر کردیم، برای استقلالی ها پنالتی صددرصدی دریافت نکردند که فیلم آن نیز موجود است.

عکس واکنش سرمربی استقلال به کلیپ ضد استقلالی پرسپولیس: هوادارانشان سر کارند!

یا در فیلم می گویند پنالتی استقلال روی دروازه گهر پنالتی نبوده، اما اشاره ای به زدن گل آفساید حریف و محرومیت داور دوم بازی برای مدتی نداشتند! یا مورد دیگری گیر نیاوردند، گفتند یاماگا باید در بازی ریخته گری آهن بیرون می رفت! چرا در همان مسابقه خطای کمال روی مهری که باید کارت قرمز مستقیم می گرفت، صورت نگرفت؟ این سند به اصطلاح باشگاه پرسپولیس واقعا خنده دار بود.

در همین راستا: پرسپولیس برای استقلال پرونده سازی کرد/ شاگردان نکونام از اشتباهات داوری سود بردند + فیلم



سرویس داخلی اخبار فوتبال