عکس پاسخ منفی دستیار فرهاد مجیدی در بازگشت به ایران


در سومین روز از بهمن ماه امسال احمد النامه به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب و به عنوان سومین مربی این فصل منصوب شد. در حال حاضر با توجه به جدایی مربیان اسپانیایی (جاوی سانچو و خوانما گوئررو) کادری فعال دارند.

سرمربی فولاد در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود که پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی در هفته هجدهم برگزار شد، گفت: سه دستیار را نیز به باشگاه معرفی کرده ایم و آنها به تیم ما خواهند پیوست. جودکی به عنوان یک بدنساز و همچنین مارتیک خاچاطوریان و صالح مصطفوی (مربی سابق استقلال مقیم کانادا) در روزهای آینده به فولاد اضافه خواهند شد.

اما مصطفوی با انتشار متنی این خبر را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود نوشت: «خبر توافق من با باشگاه فولاد صحت ندارد. احمد النامه دوست قدیمی من است و هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم تا او موفق شود اما به دلیل شرایط خانوادگی در حال حاضر در کانادا زندگی می کنم و در حال حاضر نمی توانم کار کنم. حتی به همین دلیل برخلاف میل خودم مجبور به ترک اتحاد کلبا و آقای مجیدی شدم اما امیدوارم شرایط برای بازگشتم به فوتبال فراهم شود. بنابراین امکان حضور من در اهواز وجود ندارد و از احمد تشکر می کنم که این پیشنهاد را به من داد. »

عکس پاسخ منفی دستیار فرهاد مجیدی در بازگشت به ایران



سرویس داخلی اخبار فوتبال