عیسی برای تولد جدید آماده است (عکس)

آل کثیر روز گذشته برای اولین بار پس از یک سال به لیست پرسپولیس رسید و جایگزین مهدی عبدی شد که روز قبل از بازی به دلیل بیماری اردوی ارتش سرخ را ترک کرد. حتی اگر بازی هم نمی کرد، حضورش در اولین دیدار نیم فصل دوم برای این مهاجم جنوبی نشانه مثبتی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود این همه ماجرا و هیاهو، کمتر فوتبالیستی می تواند همچنان پیراهن پرسپولیس را حفظ کند و این مشکل به خصوص در سنین بالا به چشم می خورد. اما عیسی فوتبالیست خوش شانسی است که با وجود اینکه مدت زیادی برای دریافت این پیراهن صبر کرد اما حالا توانست برای سومین سال متوالی آن را حفظ کند.


سرویس خبر شماره: 1866036
02 فوریه 1401 ساعت 04:30
420

0نقطه نظر

مهاجم پرسپولیس امیدوار است با پیراهن پرسپولیس اتفاقات تلخ گذشته را پشت سر بگذارد.

عیسی برای تولد جدید آماده است (عکس)

عکس از امیرحسین خیرخواه

1793864



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این حال عیسی هر بار که برای پرسپولیس بازی کرده چهره یک مهاجم آماده را نشان داده و حالا باید دید در نیم فصل چند گل به 15 گل افزایش می دهد.

نکته جالب اینجاست که عیسی 27 آذر سال گذشته آخرین بازی قبل از مصدومیت و پارگی رباط صلیبی را انجام داد و حالا بعد از یک سال و 12 روز به لیست پالس ها رسید.

وی از بدو ورود به پرسپولیس در جریان بازی های لیگ قهرمانان آسیا به شدت از ناحیه انگشت پا آسیب دید، سپس به دلیل خوشحالی پس از گلزنی با شش ماه محرومیت مواجه شد، سپس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد که به دلیل تاخیر در عمل جراحی منجر به این شد. یک فصل کامل دور از زمین