عیسی نمی تواند به اندازه هلند تعیین کننده باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال فصل جدید را بسیار خوب آغاز کرد و توانست این روند خوب را حفظ کند و همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
آنها توانستند با 11 امتیاز از 13 بازی 34 امتیازی شوند و عیسی در ابتدای فصل عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم ارائه کرد اما کم کم شرایط تغییر کرد و بحث بر سر گل نخوردن او در هفته های اخیر به وجود آمد. انتقادات زیادی به این بازیکن می شود.
پتی در صحبت با LordPing در مورد وضعیت آرسنال گفت: “از شروع فصل تا کنون از سبک بازی آرسنال بسیار خوشحال بودم. آنها شایسته پیروزی مقابل چلسی بودند، اما من هنوز معتقدم که فاصله زیادی بین آنها وجود دارد. و شهر، و این شکاف دو دلیل اصلی و مهم دارد.”


سرویس خبر شماره: 1852474
17 نوامبر 1401 در 01:16 ب.ظ
5.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پتی:

این هافبک سابق آرسنال درباره اولین دلیل تفاوت این تیم با شاگردان پپ گواردیولا توضیح داد: اولین دلیل این است که سیتی بازیکنان خوب زیادی دارد و دستشان برای انتخاب بازیکنان باز است. کیفیت نیمکت و بازیکنان ذخیره این دو تیم.”
او همچنین در مورد دلیل دوم اضافه کرد: “منچسترسیتی در این فصل با هلند قرارداد امضا کرد تا خلاء آشکاری در ترکیب خود را پر کند. اگر او را با عیسی مقایسه کنید، باید بگویم که من عاشق عیسی هستم اما او نمی تواند به اندازه هلند مصمم باشد. او نشان داد. خوب در بازی مقابل فولام که او می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امانوئل پتی، هافبک سابق آرسنال معتقد است که گابریل ژسوس نمی تواند به اندازه ارلینگ هالند در تعیین سرنوشت هر بازی تاثیرگذار باشد.

عیسی نمی تواند به اندازه هلند تعیین کننده باشد