غافلگیری در رختکن برای من نبود!



آرش رضوند پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان درباره کیک تولدی که به رختکن آورده شد، گفت: این کیک برای جواد نکونام بود چون روز تولد او بود. از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند.

او درباره این مسابقه گفت: مسابقه زیبایی بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند، ما تا دقیقه 65 بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم، اما جریان بازی بعد از گل عادی بود. مس رفسنجان هم تیمی خوبی بود که حدود 20 دقیقه ما را تحت فشار قرار داد اما در نهایت پیروز شدیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری های زیادی در این دیدار گفت: دو تیم با کیفیت بازی کردند. ما کمی با شرایط مسابقه فاصله داشتیم، اما فکر می کنم بازی خوبی بود. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما فکر می‌کنم ما مستحق برد بودیم.

رضاوند در خصوص تعطیلی لیگ گفت: شرایط هم هواداران و هم بازیکنان را خسته می کند زیرا لیگ فرسوده می شود. باید بازی های دوستانه انجام دهیم و هر ماه یک بازی انجام دهیم. امیدوارم مسئولان فکری کنند تا مسابقات بدون مشکل پیش برود و بازیکنان آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه رابطه مدیریت و سرمربی تیم بهتر شده است، گفت: خدا را شکر برای همه بهتر است، بازیکنان و هواداران. امیدوارم این شرایط تیم را بهتر کند.

بیشتر بدانید:



سرویس داخلی اخبار فوتبال