غذای عجیب قبل از بازی ستاره شهر: برنج خامه ای


سرویس خبر شماره: 2007896
20 مارس 1402 در 05:11
3000 |

1نقطه نظر

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، وعده غذایی عجیب خود را قبل از بازی فاش کرد.

غذای عجیب قبل از بازی ستاره شهر: برنج خامه ای

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، در حالی که خود را برای جدال حساس با لیورپول آماده می کند، میان وعده مورد علاقه خود را قبل از بازی فاش کرد.

کایل واکر که به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ لیگ برتر شناخته می شود، غذای مورد علاقه خود را برای خوردن قبل از بازی مقابل ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، فاش کرد.

واکر که در کانال یوتیوب فردیناند صحبت می کرد، گفت: “من واقعا دسرها را دوست دارم، مخصوصا برنج خامه ای. غذای قبل از بازی من پودینگ برنج است، همین. قبل از مسابقه، ماکارونی و ماکارونی می خوردم، اما بعد از آن احساس سنگینی می کردم. اگر به سفر برویم، سرپرست تیم برای من مقداری درست می کند. آیا او می تواند پودینگ برنج آمبروزیا را بخورد و من فقط آن را بخورم.

1976494

این مدافع باتجربه قرار بود تابستان امسال منچسترسیتی را ترک کند و بایرن مونیخ مقصد بعدی این بازیکن بود. در سپتامبر 2023، واکر قرارداد جدیدی را امضا کرد و او را تا سال 2026 در استادیوم اتحاد حفظ کرد.

سیتیزن ها که تنها یک امتیاز با لیورپول صدرنشین لیگ فاصله دارند، قرار است یکشنبه در بازی حساس لیگ برتر در آنفیلد به مصاف قرمزها بروند. پس از این دیدار، سیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ 16 مارس به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی