غرور غیر قابل تحمل در اطراف تیم ملی آلمان

حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی 2022 قطر انتقادات زیادی را از سوی این تیم به دنبال داشته است.

غرور غیر قابل تحمل در اطراف تیم ملی آلمان

فلیک پس از آن باخت مدعی شد که کادر فنی عملکرد خوبی داشته است. بیرهوف گفت که تیمش نیز عملکرد خوبی داشت. پس چگونه این فاجعه رخ داد؟
پس از بازی، فلیک انتقاد کرد که تیمش از کمبود بازیکنان شماره 9 قوی و همچنین مدافعان کناری قابل اعتماد رنج می برد. موضوعی که باید از ابتدا در زمینه تربیت بازیکن در آلمان مورد توجه قرار گیرد.

پس از بازی، باستین شواین اشتایگر انتقاد کرد که برخی از بازیکنان آلمان عطش لازم برای رقابت در زمین را ندارند و این تیم دیگر قادر به کنترل تیم های ضعیف تر برای 90 دقیقه نیست. اما فلیک با عصبانیت این نظرات را بیهوده رد کرد.

شاید طرح این ادعا منجر به اتهام آکادمی جوانان باشگاه ها شود. خیلی آسان است و حالا فدراسیون فوتبال آلمان در مورد آن سکوت کرده است. حتی سمت مدیر ورزشی هم در این تیم وجود ندارد و حذف شده است! چه کسی مسئول آن است؟ هيچ كس.
هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند که قرار است از ژانویه نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان شود، بدون شک باید قدرت بیشتری در مسائل ورزشی داشته باشد.

آرمل بلا کوچاپ از ساوتهمپتون به جای او که بازیکنی کمتر شناخته شده در این کشور است، انتخاب شده است. شاید بعداً شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد، اما نه در جام جهانی!


سرویس خبر شماره: 1857053
12 دسامبر 1401 ساعت 12:09 |
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان برای دومین بار متوالی در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی حذف شد تا اتفاق ناپسندی رقم بخورد.
تکرار چنین فاجعه ای نمی تواند تصادفی باشد. این تیم دیگر جایی در کلاس جهانی ندارد و اکنون باید به عنوان تیم های معمولی و کم قدرت رتبه بندی شود. اما مشکل اینجاست که هیچ کس نمی خواهد مسئولیت این شکست را بپذیرد.
الیور بیرهوف 18 سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت. هانسی فلیک هشت سال دستیار یواخیم لو بود و اکنون هدایت این تیم را بر عهده دارد. همه آنها قبلاً موفق بوده اند اما اکنون با شرایط سختی روبرو هستند. آنچه مشخص است این است که باید تغییر ایجاد شود. کلوپ، توخل یا رنگینک، هر کدام می توانند در تیم ملی آلمان تغییر دهنده بازی باشند و شروعی جدید را رقم بزنند.

آنها در حاشیه های زیادی درگیر شدند و بیشتر از بازی با ژاپن درباره محدودیت های قطر در آستانه بازی اول صحبت شد. اما سران فدراسیون حتی حاضر به پذیرش مسئولیت این موضوع نیستند.
بیلد خیلی سریع متوجه این موضوع شد و بعد از حذف زودهنگام نوشت: پایان یک ملت بزرگ فوتبالی!

منبع: تصویر



مجله اخبار فوتبال خارجی

چیزی که عجیب و ترسناک است این است که با وجود این فاجعه ورزشی، قرار نیست هیچ اتفاقی در فدراسیون فوتبال آلمان بیفتد. این در حالی است که آنها به اندازه دیگران در آنچه در قطر رخ داد مقصر هستند.

یکی از بزرگترین مشکلات این حضور کوتاه مدت در جام جهانی خط دفاعی آلمان بود. عجیب بود که متس هوملز زمانی که آمادگی جسمانی داشت در خانه ماند. ابتدا لوو او را کنار گذاشت، سپس برگشت و در نهایت فلیک با این بازیکن هم تلاقی کرد.
بیلد قبل از شروع جام جهانی این سوال را مطرح کرد که شاید دلیل این تصمیم انتقادات فراوان به هوملس بوده باشد. اگر این گفته صحت داشته باشد، مشخص است که انتقاد در تیم ملی جایی ندارد.