غم ساپینتو، همه استقلالی ها عذرخواهی کردند!


سرویس خبر شماره: 1921345
27 فروردین 1402 ساعت 10:31 |
9.8 هزار |

0نقطه نظر

در بازی دیروز اگر کوین یاماگا در زمین بود، نه محمد محبی و نه مهدی قائدی شانس گلزنی را نداشتند. اما با عصبانیت و ناراحتی ریکاردو ساپینتو، مشخص است که سیدحسین حسینی در آینده پشت پنالتی نخواهد بود.

1852910

ریکاردو ساپینتو بلافاصله پس از حضور در نشست خبری پس از بازی درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: این رفتاری نیست که حسینی بخواهد اتخاذ کند. حسینی بازیکن و کاپیتان بزرگی است و مقابل کسی این کار را نکرده است. این یک تصمیم احساسی بود. بعد از بازی اولین نفری بودم که به سراغ مربی حریف رفتم تا به او بگویم چه اتفاقی افتاده است. ما نمی خواستیم کسی را تحقیر کنیم و به همه احترام می گذاریم. من به همه احترام می گذارم. اتفاقی افتاد، اما با نیت بدی نبود. این احتیاط را داشتم که به سرمربی حریف توضیح بدهم و شرایط را بگویم.»

1852909

استقلال شب گذشته در یک بازی شگفت انگیز در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه 6 بر یک تیم هوادار را شکست دهد.

غم ساپینتو، همه استقلالی ها عذرخواهی کردند!

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

واضح است که ریکاردو ساپینتو از پنالتی سیدحسین حسینی ناراحت شده و شاید بعد از بازی در رختکن در این مورد با بازیکنانش صحبت کرده است. در پایان بازی همه بازیکنان از سید حسین حسینی تا مهدی قیدی از ساکت الهامی و تیم هواداران عذرخواهی کردند. در حالی که در جریان بازی مشخص بود تقاضای تماشاگران از مهدی قیدی باعث شد تا سیدحسین حسینی دروازه را رها کند و پشت پنالتی بایستد و در نهایت آن را به گل تبدیل کند. سرمربی پرتغالی استقلال با تمام شور و شوقی که در کنار زمین دارد و تلاشی که برای پیروزی تیمش انجام می دهد بارها تاکید کرده است که قصد بی احترامی به تیم مقابل و داور را ندارد. جالب اینجاست که ریکاردو ساپینتو رابطه خوبی با ساکت الهامی دارد و حتی قبل از بازی هم رفتار سرمربی تیم هواداری با او را تحسین می کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که مودانی فر به نشانه پایان بازی استقلال و هوادار سوت زد، ریکاردو ساپینتو اولین کار را انجام داد تا به سکوت الهام بخش رفت. نه اینکه بگوییم خسته نباشید یا به همتای تیم رقیب خود دلداری دهید. ریکاردو ساپینتو به ساکت الهامی گفت: پنالتی دوم سید حسین حسینی انتخاب او نبود و سیدحسین به درخواست مردم پشت پنالتی ایستاد و به هیچ وجه قصد تحقیر تیم حامی را نداشت.