غنا کشور نیست، امیدوارم حذف شوند!


سرویس خبر شماره: 1852748
18 نوامبر 1401 @ 8:46 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

واکنش به محرومیت مهاجم غنایی کریستال پالاس از تیم ملی

غنا در جام جهانی در گروه H با پرتغال، کره جنوبی و اروگوئه همگروه است. باید اذعان داشت که هنوز لیست نهایی غنا از سوی اتو آدو سرمربی این تیم اعلام نشده است اما شایعات جدایی جفری شلاپ ایجنت او را عصبانی کرده است.

پس از حذف نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس از لیست تیم ملی غنا، مدیر برنامه های آن واکنش بسیار شدیدی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.

غنا کشور نیست، امیدوارم حذف شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال غنا توسط یک مشت جنایتکار اداره می شود. فساد عمومی است. نگران کشوری نباشید که امیدوارم در جام جهانی حذف شود“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کالوین ریچز، مدیر برنامه نویسی Schlap، در واکنش عجیب خود گفت: مردم غنا مایه شرمساری هستند. هنوز به من زنگ نزن به دسته ای از مردم صدمه نزنید. از رئیس فدراسیون تا مربی تیم ملی. برو به جهنم“.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها که بازار معرفی لیست نهایی بیست و شش تیم ملی شرکت کننده در جام جهانی قطر داغ است، دعوت یا حذف نام برخی از بازیکنان باعث ایجاد تنش در این تیم می شود. رابطه آنها و بستگانشان با تیم های ملی و فدراسیون های فوتبال.

به عنوان مثال، در حالی که فهرست نهایی تیم غنا هنوز اعلام نشده است، اما پس از اینکه اعلام شد نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس در آن لیست نیست، مدیر برنامه های او که به شدت عصبانی شده بود، سریع ترین واکنش ممکن را به فدراسیون فوتبال، ملی پوش، نشان داد. تیم و کشور غنا را داشت.