غول ها همچنان طارمی را می خواهند/ نبرد بزرگ در مد سیتی برای ستاره ایرانی

مهدی طارمی با وجود اینکه به باشگاه های بزرگی مانند میلان، اینتر و تاتنهام علاقه داشت، در پورتو ماندگار شد و آخرین سال قرارداد خود را با این باشگاه پرتغالی سپری می کند. شایعات درباره آینده حرفه ای این مهاجم ایرانی در رسانه های اروپایی همچنان ادامه دارد.

آنتونیو ویتیو، روزنامه نگار ایتالیایی که با کوریره دلو اسپورت و توتو مرکاتو وب کار می کند، گزارش داد که میلان در تابستان 2024 سعی خواهد کرد مهدی طارمی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. میلان مذاکرات فشرده ای با پورتو و ماشین سازی برای گلزنی داشته است. این تیم تابستان امسال اما در نهایت مذاکرات طرفین بی نتیجه ماند و طارمی در پورتو ماند.

سایت خبری ایتالیایی «کالکو مرکاتو» نیز مدعی شد: با توجه به مصدومیت مارکو آرنائوتوویچ، اینتر می تواند برای جذب طارمی 31 ساله با میلان رقابت کند. اینتر شانس خود را برای جذب مهاجم ایرانی در ژانویه امتحان می کند و انتظار می رود پورتو با دریافت 10 میلیون یورو جدایی او را بپذیرد.

طارمی 31 ساله که این فصل را خیلی خوب شروع نکرد و در 10 بازی فقط دو گل برای پورتو به ثمر رساند، در 157 بازی 82 گل و 50 پاس گل برای این تیم پرتغالی به ثبت رسانده است.

سرویس اخبار فوتبال خارجی