غیبت گزارشگر ملی پوش استقلال در تمرین/ درخواست ساپینتو; من این بازیکن را می خواهم!

اما تمرین روز دوم استقلال بامداد امروز پیگیری شد و همچنان خبری از غلامی نبود تا مدافع و ملی پوش جوان استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

شایعات جدایی عارف غلامی بازیکن ملی پوش استقلال که مورد توجه یکی از باشگاه های قطری قرار گرفت، به دلیل غیبت این مدافع در تمرین آبی پوشان زیاد شده است. مدافع 25 ساله استقلال که سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر گذاشت، غایب قابل توجهی در اولین تمرین روز گذشته پایتخت بود. این غیبت در حالی رخ داد که رسانه های قطری در روزهای اخیر خبر از قرارداد غلامی با العربی داده بودند اما این بازیکن با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این خبر واکنش نشان داد و تاکید کرد که تنها یک اتفاق غیرمنتظره ممکن است برای او رخ دهد.

در این بین می دانیم که ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در حال حاضر از چشمی، سیلوا و حسینی در خط دفاعی استفاده می کند، اصرار دارد که مدافع ملی پوش تیمش را با مدیران استقلال حفظ کند تا احتمال تمدید عارف وجود داشته باشد. افزایش قرارداد غلامی در روزهای آینده از جمله اخبار مربوط به جدایی وی است که در روزهای اخیر و پس از سفر به خارج از کشور این بازیکن قوت گرفته است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال