غیر رسمی: داور دربی مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2008083
20 مارس 1402 در 11:10 ب.ظ.
40.7 هزار امتیاز خبر|

49نقطه نظر

وحید کاظمی و اولین قضاوت شهرورد;

وحید کاظمی به عنوان داور دربی برگشت لیگ بیست و سوم انتخاب شد.

غیر رسمی: داور دربی مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در نهایت در فاصله کمتر از 72 ساعت به سوت خروج تیم 103 شهرورد، کمیسیون داوران برای انتخاب داور به جمع بندی رسید.

با توجه به انتخاب کمیته داوران به ریاست خداداد افشاریان، وحید کاظمی برای دربی برگشت لیگ بیست و سوم انتخاب شد و حالا باید منتظر اعلام رسمی فدراسیون باشیم.

با توجه به اینکه این مسابقه نیز مانند بازی رفت در VAR برگزار می شود، این کمیته گزینه های زیادی برای انتخاب داور دربی نداشت و مجبور شد یکی از داورانی را که مجوز قضاوت با VAR را گرفته بود انتخاب کند.

سه داور ایرانی که به تازگی مجوز قضاوت با این فناوری را گرفته اند، گزینه های قضاوت در دربی بودند. مجوز حضور بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی به تازگی توسط فیفا تایید و صادر شده است.

1995276

حالا طبق پیگیری های خبرنگار مجله اخبار فوتبال، وحید کاظمی به عنوان داور دربی صد و سوم انتخاب شد و در 40 سالگی این دیدار را مهم قضاوت خواهد کرد که می تواند در تعیین قهرمان نیز نقش داشته باشد. . کاظمی به تازگی دوره های VAR را در عربستان گذرانده و با کسب این مجوز شانس قضاوت در دربی را پیدا کرده است.

او در سال ۱۳۹۸ یک بار به عنوان داور اضافی در گروه داوری رضا کرمانشاهی حضور داشت و حالا برای اولین بار دیداری را که به عنوان ویترین لیگ ایران شناخته می شود قضاوت خواهد کرد.

وحید کاظمی در این فصل قضاوت های حساسی انجام داده و تمامی تیم های رقیب لیگ برتر اعم از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و … را قضاوت کرده و بالاترین امتیاز را کسب کرده است و حالا امیدوار است اگر در نهایت به عنوان داور انتخاب شود. دربی 103 نیز قضاوت قابل قبولی خواهد داشت.

وحید کاظمی در بازی رفت لیگ برتر 7 داور داشت و یکی از پرکارترین داوران فوتبال ایران بود. زمان قضاوت او در دربی فرا رسیده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی