فابریتزیو رومانو به روز رسانی مهم نقل و انتقالات را در مورد علاقه منچستریونایتد به دنزل دامفریز منتشر کرد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

شیاطین سرخ اکنون مجبور خواهند شد انتخاب کنند که کدام جایگاه را که می‌خواهند پر کنند، زیرا وضعیت مالی آنها به حدی طولانی است که نمی‌توانند یک مهاجم و همچنین یک دفاع راست را به خدمت بگیرند.



https://thepeoplesperson.com/2022/12/25/fabrizio-romano-issues-major-transfer-update-surrounding-manchester-uniteds-interest-in-denzel-dumfries-257055/ منبع:

رومانو فاش کرد: “بنابراین، من قرارداد دامفریز را در ژانویه برای منچستریونایتد در دسترس نمی بینم.”

ملی پوش هلندی از زمان انتقالش به ایتالیا، خود را به عنوان یکی از برترین مدافعان راست هجومی تثبیت کرده است، زیرا در 65 بازی در تمام رقابت ها، 7 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل دیگر به ثمر رسانده است.

فابریزیو رومانو، متخصص نقل و انتقالات، فاش کرد Givemesport دنزل دامفریس، مدافع راست کناری اینترمیلان توسط یونایتد تحت تعقیب قرار گرفته است، اگرچه انتقال در ژانویه واقعاً دشوار خواهد بود.

من نمی بینم که آنها صادقانه پول دیوانه وار روی آن موقعیت سرمایه گذاری کنند. بنابراین، وقتی لینک‌هایی به Denzel Dumfries می‌بینم، درست است که آنها بازیکن را تعقیب می‌کنند.

اکثر اهداف یونایتد در نهایت از یک رقابت نسبتا موفق در جام جهانی لذت بردند و این باعث شد که تیم های باشگاهی آنها ارزش خود را افزایش دهند.

*اخبار انتقال دامفریس*
همانطور که فابریتزیو رومانو از طریق GiveMeSport گفت، منچستریونایتد در حال پیگیری قراردادی برای جذب دنزل دامفریز، ستاره اینترمیلان است. ولی #ManUnited در شرایط فعلی نمی‌خواهند حدود 50 میلیون یورو برای دفاع راست خرج کنند.#ManUtd #MUFC #منچستر یونایتد pic.twitter.com/0UWZdseOoX

– MUMU Football (@MUMUfootball) 25 دسامبر 2022


منچستریونایتد پس از یک تابستان سرمایه‌گذاری سنگین که در مجموع شش بازیکن از دروازه‌های کارینگتون عبور می‌کردند، امیدوار بود که پنجره نقل و انتقالات ژانویه نسبتاً خوبی داشته باشد.

خروجی ایتالیایی CalcioMercatoWeb مدعی شده است که شیاطین سرخ تنها باشگاه پس از قهرمان جام جهانی نیستند، زیرا چلسی نیز به این قهرمانی علاقه دارد.

اما من فکر می‌کنم که خرید با دامفریس در ژانویه برای آنها بسیار دشوار خواهد بود، مخصوصاً با داشتن بودجه محدود به دلیل وضعیت گلیزر و همچنین به دلیل نیاز به یک مهاجم.

ارزش گذاری دامفریز باعث سردرد یونایتد می شود

با این حال، ضعف های دفاعی او نیز در موارد متعدد افشا شده است. باید دید که آیا تن هاگ برای دامفریز در ژانویه تلاش می کند یا تابستان آینده آرون وان بیساکا به پیشرفت خود ادامه می دهد.


سرمربی جدید اریک تن هاگ به وابستگی بیش از حد به دیوگو دالوت، مدافع راست اولیه اشاره کرده بود و به هیئت مدیره اعلام کرده بود که باید یک مدافع راست دیگر در زمستان مورد هدف قرار گیرد.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

توانایی تهاجمی دامفریس در طول جام جهانی به نمایش گذاشته شد، جایی که او در پنج بازی یک گل زد و دو پاس گل داد.

اما این برنامه ها پس از جدایی سخت گلزن فصل گذشته کریستیانو رونالدو باید تغییر می کرد. مدیر علناً اعتراف کرد که او در حال حاضر از قدرت شلیک در جلو برخوردار است.

اولویت های نقل و انتقالات یونایتد تغییر کرده است