فابریزیو رومانو می گوید گونکالو راموس از نزدیک توسط منچستریونایتد تحت نظر است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد مهاجمان زیادی را زیر نظر دارد اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص و پیشرفته ای نیست. آنها پیشاهنگان خود را به بازی های UCL برای راموس فرستادند، اما در حال حاضر هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

و در حالی که رومانو تکرار کرده است که بعید است یونایتد در این پنجره هزینه زیادی کند، او را در لیست کوتاه بازیکنانی قرار می دهد که باشگاه در نظر دارد خط حمله خود را در تابستان تقویت کند.

راموس می تواند جایگزین خوبی باشد و به عنوان بازیکنی شناخته می شود که توسط اریک تن هاگ تحسین می شود.

در حالی که ویکتور اوسیمن و هری کین به عنوان اهداف اصلی در جاهای دیگر معرفی شده اند، عوامل مخرب می تواند دستیابی به هر یک از این بازیکنان را دشوار کند.

در همین حال، گزارش شده است که کین آماده ماندن در تاتنهام هاتسپر است، حتی در شرایطی که وضعیت قرارداد او برای باشگاهش خطرناک تر می شود.

این مهاجم پرانرژی و سخت کوش، برای بازی پرسینگی که سرمربی به دنبال تحمیل در یونایتد است، مناسب است.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/25/goncalo-ramos-closely-watched-by-manchester-united-says-fabrizio-romano-258790/ منبع:

ستاره پرتغالی در جام جهانی فوتبال در قطر توجه ها را به خود جلب کرد و به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که پس از پله در فینال ها هت تریک کرده است.

در مورد اوسیمن، گزارش‌ها مبنی بر قیمت درخواستی 140 میلیون یورویی احتمالاً این بازیکن نیجریه‌ای را حتی با سرمایه‌گذاری جدی از دسترس یونایتد دور می‌کند.


فابریزیو رومانو تایید کرد که منچستریونایتد به شدت به گونکالو راموس مهاجم بنفیکا توجه دارد.

او همچنین یک تهدید هوایی را فراهم می کند، چیزی که آشکارا برای تن هاگ مهم است که با خرید وات وهورست به عنوان یک فاصله توقف برای باقی مانده فصل جاری، اهمیت دارد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

او همچنین از یک فصل فوق العاده برای باشگاهش لذت برده است و در 15 بازی در لیگ 12 گل به ثمر رسانده است.

همانطور که همیشه می گویم، برای اوسیمن، کین، راموس… باید منتظر تابستان باشیم. در حال حاضر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد جلسه توجیهی روزانه.