فاضلی: اراک برای حضور در لیگ قهرمانان آماده است


سرویس خبر شماره: 1821509 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 13:37 |
313 |

0نظرات

ما برای فینال با تماشاگر یا بدون تماشاگر آماده هستیم.

وی در مورد بازی فینال ادامه داد: تیم نساجی یکی از تیم های قابل احترام لیگ است و شایسته حضور در فینال بود، آنها هم مثل ما مسیر سختی را پشت سر گذاشتند و به فینال رسیدند، نساجی را هم می شناسیم. خوب هم به صورت انفرادی و هم با توجه به اینکه افکار کادرفنی تیم حریف را می دانیم و همانطور که می دانید در مسابقات جام حذفی جدا از بحث فنی و استقامت بدنی مهمترین عامل قوای روحی است تیمی که بتواند وضعیت روحی خود را حفظ کنند تا سوت پایان فینال بتواند این جام را فتح کند، سعی کرده ایم بعد از بازی با پرسپولیس فضای آرامی را برای بچه ها ایجاد کنیم؛ اجازه مصاحبه نداشتیم و فعالیت رسانه ای و رسانه ای زیادی نداشتیم. سعی کردیم از نظر ذهنی بچه ها را برای بازی فینال آماده کنیم و خدا را شکر بازخورد خوبی به ما دادند و داشتند شرایط تمرینی خوب بازیکنان خوب کار کرده اند و امیدوارم علاوه بر همه این مشکلات، شرایط ایده آلی هم فراهم شود و به آنچه استحقاق آن را دارند برسند و ما هم دعا می کنیم که به ایده آل ما که قهرمانی است برسند و ما در راه هستیم. طرف آنها . ما سخت کار کرده ایم و برای کمک به این موضوع وقت گذاشته ایم.

سرمربی سابق نساجی که اکنون در زمینه آلومینیوم کار می کند، می گوید این دیدار برای او حساسیت چندانی ندارد و امیدوار است هر تیمی شایسته قهرمانی در جام باشد.

فاضلی در پایان یادآور شد: هر دو تیم زمان کافی برای ریکاوری داشتند و به نظر من اگر بازی با پنالتی تمام شود تاثیر منفی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر فردا فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم اراک برگزار و در نهایت قهرمان مشخص می شود. وحید فاضلی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی گفت: ابتدا دو مورد را خدمت شما عرض می کنم؛ از مسئولان استانی و شهری شورای شهر و تمامی کادر رهبری استان مرکزی که انرژی مثبتی به این تیم دادند تشکر می کنم. تیم ما این هفته و در کنار ما ایستادند؛ همچنین ایرالکو و هیئت مدیره و کادرفنی ایرالکو و دوم تبریک به تیم خوب نساجی بابت حضورشان در فینال؛ آنها واقعا لیاقت حضور در اینجا را داشتند و خوشحالیم که این دو خوب هستند. -در فینال جام حذفی تیم های مطرح و پرطرفداری به میدان می روند و باز هم امیدوارم در نبردی عادلانه با اخلاق و ارزش های فنی هر تیمی که لیاقت بیشتری داشته باشد برنده این بازی باشد.

فاضلی که سابقه مربیگری در نساجی دارد، درباره انگیزه خود برای شکست دادن این تیم گفت: فوتبال فراز و نشیب هایی دارد و مهم این است که اخلاق را رعایت کنیم. ممکن است در زمین مسابقه بجنگیم، اما با هم دوست هستیم. من سه فصل در آلومینیوم و نساجی بودم و الان آن دو تیم مساوی هستند اما برای من حساس نیست. من این روزها چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم هر تیمی از نظر فنی شایسته قهرمانی باشد. امیدوارم یک بازی بدون استرس با اخلاق برگزار شود، زیرا کادرفنی ما نشان داده اند که از تنش دوری می کنند و سعی می کنند با آرامش به وظایف خود عمل کنند. چند باری که با مهدی رحمتی به این تیم آمدیم سعی کردیم بیشتر وقت خود را صرف تدارک فلسفه فوتبال کنیم و زیاد دنبال حواشی نبودیم. این بازی به دلیل فینال بودن حساسیت های خاص خود را دارد اما از نظر حواشی حساسیتی ندارد و برای هر دو تیم و هوادارانشان آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی شرایط آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود، توضیح داد: شاید اگر سه شهر ایران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به قهرمان لیگ آسیا راه پیدا کنند، یکی از آنها آراک هستند. . مجموعه ورزشی خوب و زمین استاندارد و زیرساخت های خوبی داریم. یک سری جزئیات وجود دارد که باید بررسی شود. من شخصاً در بسیاری از شهرها کار کرده ام. در قائمشهر، جنوب کشور و… به جرات می گویم اراک یکی از سه شهری است که از نظر زیرساختی شرایط حضور در مسابقات بین المللی را دارد.

دستیار مهدی رحمتی درباره حضور هوادارانش گفت: خدا را شکر به انعطاف پذیری بالایی رسیدیم. تماشاگر باشد یا نباشد برای هر دقیقه این مسابقه آماده کرده ایم اما اگر تماشاگر باشد چاشنی فوتبال است و داغ بازی بالا می رود. قبل از بازی که آزاد بودیم چون میهمان بودیم و شرایط مساوی نبود تماشاگر کمی داشتیم اما به دلیل کم بودن تماشاگرانی که از اراک می آمدند بچه های ما فکر می کردند که تماشاگران خوشحال می شوند که برگردند. شهر آنها، و این کمک زیادی می کند. شرایطی است که مسئولان باید تصمیم بگیرند، اما ما برای آن آماده ایم.