فاضلی: هدف ما ارتقای شخصیت آلومینیوم است

وی افزود: از زمان حضور آقای رحمتی در راس تیم، تمام تلاش ما این است که به سطح بالاتری از شخصیت تیم برسیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. روند ما رو به افزایش است و نتایج و شکل بازی ما مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. ما دوست داریم همین روند را ادامه دهیم. بازیکنان ما این ذهنیت را دارند که خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند و در پایان فصل به موقعیت خوبی برسند. داشتن. امیدواریم این وضعیت در بازی فردا هم منعکس شود و بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم خوب گل گهر داشته باشیم.

مدیر آلومینیوم سپس درباره بازی فردا گفت: تیم مقابل تیمی با شخصیت و آبرومند است و از کادرفنی خوب و بازیکنان خوب استفاده می کند. شناخت کافی از تیم مقابل داریم. با توجه به فاصله کم تا این بازی، تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که بچه‌ها را برای این بازی جمع کنیم تا فردا بدون مشکل آماده شوند و بازی کنند. تمام تلاش ما این است که در پیگیری لیگ روند مثبتی داشته باشیم.

فاضلی بیان کرد: تیم گل گهر از نظر فنی الگوی بازی خود را دارد و جزو تیم هایی است که الگوی بازی برجسته ای دارد و از تفکرات کادرفنی و نوع بازی مشخص است آنها برنامه های خود را دارند و یک تاکید خوبی بر برنامه های خود دارند. ما هم از برنامه های آنها شناخت کافی داریم و سعی می کنیم برنامه های آنها را کنترل کنیم و با استفاده از نقاط ضعف آنها به آنها ضربه بزنیم تا بتوانیم موفق شویم و ضمن احترام به تیم خوب و بزرگ گل گهر سه امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید فاضلی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر، درباره این دیدار اظهار داشت: جا دارد از همکاری باشگاه گل گهر و آقای قلعه نویی و محل تمرینشان تشکر کنیم. امیدوارم همه تیم ها به همین شکل با هم تعامل داشته باشند و این یک فرهنگ شود و بین همه تیم ها تکثیر شود تا وقتی تیم ها به شهرهای دیگر می روند، شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. بازم ممنونم دیگر از بزرگان فوتبال انتظاری نمی رود و امیدوارم همچنان موفق باشند.

فاضلی در پاسخ به اینکه به نظر می رسد جای یک فوروارد شش نفره در آلومینیوم خالی است، گفت: فکر ما این است که کل تیم درگیر گلزنی باشد و فقط روی جلو تمرکز نکنیم. شاید در یک بازی مدافع وسط ما بیاید گل بزند، در یک بازی مهاجم گل بزند. ما خیلی روی خط مقدم تمرکز نداریم و همه باید هم در دروازه و هم در دفاع حضور داشته باشند. همیشه می گوییم یک تیم هستیم و باید پشت هم باشیم.

وی ادامه داد: شاید در دو بازی اخیر بدشانسی به ما خورد؛ در بازی قبل عملکرد خوبی در ایجاد موقعیت داشتیم البته تمام تلاش خود را می کنیم که اگر مثلاً در سه بازی آن را متحول کنیم. در بازی های قبلی دو موقعیت داشتیم شاید مشکل از ایجاد موقعیت است و ما آن را حل می کنیم زیرا هر چه موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم فرصت های گلزنی بیشتری داریم. هیچ فشاری روی خط حمله ما نیست و اتفاقاً افراد خوبی در خط حمله داریم. خط مقدم؛ مثل محمدرضا آزادی، نیما درودی، علی آل کثیر و وینگرهای ما مثل علی نژاد، بایرامی، اسماعیل شریفات و …. بازیکنان ردیف اول ما توانمند هستند و امیدواریم در آینده این توانایی را به ما ثابت کنند. جامعه فوتبال تا آنجا که ممکن است.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا تفکر فنی آنها بر تیم مسلط است یا خیر، گفت: حدود دو ماه است که در تیم حضور داریم و تقریباً در حال اجرای الگوی بازی مورد نظرمان هستیم، اما بهبود آن زمان می برد. می بینید که در ایجاد شرایط و شکل بازی تغییراتی ایجاد کرده ایم و خدا را شکر تا جایی که وقت داشتیم موفق بوده ایم و امیدواریم بچه ها به روند رو به رشد ما ادامه دهند و در این امر سهیم باشند. بازی مدل بیشتر در تیم ما نهادینه شده است.


سرویس خبر شماره: 1823338 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 20:20 |
127 امتیاز خبر|

0نظرات

ما به همان اندازه موفق بوده ایم.

سرمربی تیم آلومینیوم می گوید این تیم شناخت کافی از گل گهر دارد و فردا برای پیروزی وارد زمین می شود.

فاضلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از داشته های خود راضی هستند یا خیر، پاسخ داد: بله; او هست.



مجله اخبار فوتبال داخلی