فاطی: ما از یونایتد نمی ترسیم و صعود خود را قطعی می دانیم

اما این ملی پوش اسپانیایی امروز پیامی عمومی برای هواداران بارسا و همچنین مسئولان باشگاه ارسال کرده و گفته است که هدفش پوشیدن پیراهن بلوگرانا برای سال ها و حضور در این تیم است. او گفت که مصمم است اعتماد هواداران بارسا به او را بازگرداند. فاتی در مورد بازی حساس تیمش در لیگ اروپا در روز پنجشنبه مقابل منچستریونایتد صحبت کرد و گفت که بلوگرانا از قبل خود را در مرحله بعدی می بیند.

1803772

فاطی تا سال 2027 با بارسا قرارداد دارد و می گوید اگر وقت داشته باشد خودش را به همه ثابت می کند. او در مصاحبه ای گفت: قرارداد چهار ساله دارم و امیدوارم سال ها بازیکن بارسا باشم، بله، هدفم این است که سال ها پیراهن این تیم را بپوشم.

آنسو فاتی ستاره اسپانیایی بارسلونا می گوید بازیکنان این تیم از قبل خود را در مرحله بعدی لیگ اروپا می بینند و از منچستریونایتد نمی ترسند.

فاطی: ما از یونایتد نمی ترسیم و صعود خود را قطعی می دانیم

ستاره اسپانیایی بارسا که شب گذشته بازی این تیم مقابل کادیز را آغاز کرد و در دقیقه 86 تعویض شد، خطاب به هواداران بارسا گفت که اعتماد به نفس آنها را باز خواهد یافت. فاطی گفت: از کسانی که همچنان به من اعتماد دارند تشکر می کنم و برای جلب اعتماد کسانی که اکنون به من اعتماد کرده اند بیشتر از همیشه تلاش خواهم کرد.


سرویس خبر شماره: 1871473
مارس 01, 1401 در 06:25 ب.ظ
1.9 هزار |

8نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنسو فاتی که زمانی پدیده بارسلونا محسوب می شد و قرار بود به یکی از درخشان ترین ستاره های دنیای فوتبال تبدیل شود، برای مدتی نه تنها درخشش سابق خود را از دست داد، بلکه با انتقادات زیادی مواجه شد. از طرف هواداران بلوگرانا

بعد از برد شب گذشته مقابل کادیز، چالش بعدی بارسا روز پنجشنبه در اولدترافورد برابر منچستریونایتد خواهد بود. بارسا در خانه مقابل این تیم به تساوی 2-2 دست یافت و حالا با هدف صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا راهی شیاطین سرخ می شود. فاتی درباره این دیدار مهم گفت: با این احساس به منچستر می رویم که در مرحله بعد هستیم، بارسا هستیم و نباید از هیچ تیمی بترسیم.

1800309



مجله اخبار فوتبال خارجی