فتح الله زاده: این وصله ها به آجورلو نمی چسبد، توبه کنید

فتح الله زاده در پاسخ به اینکه دفعه قبل خیلی زود استعفا داد، گفت: در این پست دولتی هیچکس نمی تواند بگوید چقدر خوب هستم. بالاخره کار است و امروز می گوییم بیا و فردا می گوییم برو. دیدید که هر وقت گفتند بیایید، دستور را اطاعت کردم.

مدیرعامل استقلال درباره بازنشستگی خود گفت: اکنون چند مدیر بازنشسته در لیگ خود داریم اما به شما اطمینان می دهم که بازنشسته نیستم. الان بیمه رو پرداخت میکنم من مطبوعات بودم، کار سختی داشتیم و نمی خواهم از آن سوء استفاده کنم. من به کسانی که دلشان را زیاد صابون کرده اند یک چیز می گویم. من هم بازنشسته نیستم، جانباز و ایثارگر هستم و از جهات مختلف می توانم کار کنم.

وی با توجه به اینکه این دوران سخت ترین دوران حضورش در استقلال بود، گفت: بله با شرایطی که الان می بینم همین طور است.

او درباره تیم مدیریتی خود افزود: تیم ما گروهی از بچه ها هستند که همیشه کمک کرده اند و گروهی از بچه های جدید با ایده های جدید. شرایط تغییر کرده است و اکنون تکنولوژی را در اختیار داریم. احتمالا تغییرات معاون وزیر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دیشب گفته بودند تعدادی کارمند باید بیایند و قرارداد را امضا کنند، برایم توضیح داد: من هم شنیدم و البته امروز بررسی می کنیم.

فتح الله زاده می گوید که بازنشسته نیست و همیشه آماده انفجار بمب های انتقالی است.

فتح الله زاده: این وصله ها به آجورلو نمی چسبد، توبه کنید

فتح الله زاده در مورد برنامه های خود گفت: مهمترین چیز این است که از مربی و تیمم حمایت کنم، نگرانی آنها را کم کنم و به آنها پول بدهم. هواداران هم باید برای قهرمانی کمک کنند.

فتح الله زاده درباره دیدارش با وزیر گفت: آقای دکتر به من گفتند حمایت می کنند و من هم آمدم. من سرباز استقلال هستم. 95 درصد تیم های لیگ ایران به من پیشنهاد مدیریت دادند و من هرگز آنجا نرفتم. من یک مستقل هستم و فقط می خواهم در بخش مستقل خدمت کنم مگر اینکه بخش خصوصی آنقدر رشد کند که خودم یک روز تیمی داشته باشم. من استقلال را می خواهم و می خواهم برای خودم هزینه کنم.

وی درباره بدهی آبی ها گفت: صبح رسیدم گفتند آقای استراماچونی 60، بازیکن دیگر 30 و ما بیش از 150 میلیارد بدهی داریم. واقعا کار کردن سخت است. باز هم تاکید می کنم این حرف ها در مورد آقای آجورلو گناه است، توبه کنید، زحمت کشید.

وی در نهایت در خصوص قهرمانی مجدد با استقلال در لیگ و انفجار بمب نقل و انتقالات گفت: بستگی به فرصت دارد اما مطمئن باشید من آدمی نیستم که دو سال بایستم و جام نبرم. من یک چاشنی دارم که همیشه روشن است و با زدن کبریت منفجر می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده، مدیرعامل جدید استقلال در اولین مصاحبه خود پس از بازگشت به مدیریت استقلال، ابتدا در جمع خبرنگاران گفت: باور کنید من هم مثل شما هستم، این تاخیر انجام شده است. نمی دونم چی شد بذار برم باشگاه و بعد قرار بگیریم و به همه خدمت کنیم. من می خواهم از آقای آجورلو به خاطر زحمات طولانی مدتش تشکر کنم. امروز در برخی رسانه ها دیدم که اختلاس بوده، گناه است. آقای آجورلو انسان شریف و پاکی است و این وصله ها به او نمی چسبد. اینها احتمالاً از نظر مدیریت با هم اختلاف داشتند و از هم جدا شدند. چون چندین بار آمدم و گفتند من را نمی خواهند، به خانه رفتم.


سرویس خبر شماره: 1848498
24 اکتبر 1401 در 03:26 ب.ظ |
18.3 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

من بازنشسته نیستم