فتح الله زاده بمب های نقل و انتقالاتی را آماده کرد/ نگاه ویژه استقلال به لیگ ترکیه و قطر

البته باید دید شرایط قرارداد این بازیکن با تیم ترکیه ای چگونه است. از آنجایی که علی کریمی در حال حاضر بازیکن باشگاه الدحیل قطر است که به صورت قرضی به یک باشگاه ترکیه ای پیوسته است و اینکه آیا او می تواند به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود یا خیر، مورد بحث مسئولان مربوطه باشگاه استقلال است. قطعا با چنین انتقالی بمب نقل و انتقالات استقلالی ها توسط فتح الله زاده در نیم فصل منفجر خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما نزدیکان باشگاه استقلال خبر می دهند که فتح الله زاده مذاکراتی را با علی کریمی، هافبک بازیساز سابق استقلال که در تیم کایسری اسپور ترکیه بازی می کند آماده کرده است تا بمب مورد نظر خود را روشن کند تا در صورت امکان این بازیکن در نیمه دوم به استقلال بیاورد. یک فصل. بازیکنی که اگر به استقلال بیاید، قراردادش را ریالی می پردازد و نگران پرداخت ارزی آن نخواهد بود.

مدیران باشگاه استقلال عصر امروز در جلسه هیات مدیره قرار است با یکدیگر دیدار کنند و یکی از موضوعات مهم در بحث امروز آنها بحث جذب بازیکن در نیم فصل است.

در شرایطی بود که گفته می شد ساپینتو می خواهد برای حل مشکل خط هافبک بازیکن برزیلی یا پرتغالی جذب کند.

آگاهان باشگاه استقلال به اطلاع می رساند با توجه به افزایش قیمت دلار، علی فتح الله زاده نه تنها علاقه ای به جذب بازیکن خارجی ندارد، بلکه در صورت امکان عزیزبک امانوف، هافبک ازبکستانی تیمش را امتحان می کند. در یازده بازی فقط چند دقیقه بازی کرد و در پایان بازی گوهر که برای این تیم بازی می کرد باید در نیم فصل به یکی از تیم های لیگ برتری یا باشگاه های خارجی قرض داده شود تا از فشار خارج شود. هزینه پرداخت حقوق به صورت ارزی. بنابراین تمایلی به جذب بازیکنان خارجی از خود نشان نداد.

فتح الله زاده بمب های نقل و انتقالاتی را آماده کرد/ نگاه ویژه استقلال به لیگ ترکیه و قطر