فتح الله زاده: تاج می داند که من همیشه جام می برم!

مدیرعامل استقلال می گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می شود.

فتح الله زاده: تاج می داند که من همیشه جام می برم!

نساجی به حرف تاج که گفته بود برای بردن جام آمدی و همچنین در حاشیه مسابقه اعتراض کرد. فتح الله زاده در پاسخ گفت: «چون من همیشه جام را می برم، وقتی آقای تاج من را می بیند می گوید برای بردن جام آمده ای (با خنده) این یک شوخی رایج بین ماست. اما هواداران نساجی از ما بیشتر بودند. لیدرهای خودشون پرچمشون تو استادیوم بود هیچکس به ما چیزی نگفت و ما کسی رو نیاوردیم بالاخره روحیه قهرمانی باید باقی بمونه من با آقای حدادیان که مالک اینجاست دوست هستم.


سرویس خبر شماره: 1851548
11 نوامبر 1401 در 07:11 ب.ظ
18.3 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

انشالله تا امشب پرونده محبی بسته میشه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بازی بسیار سختی بود که در مجموعه باشگاه از دست دادیم. خدا را شکر که سوپرجام را گرفتیم و به مجموعه باشگاه اضافه کردیم. این جام را به استقلالی های عزیز تقدیم می کنم. به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان پرتلاش تیم و همه کسانی که برای صعود استقلال به فینال و کسب جام تلاش کردند تبریک می گویم.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده استراماچونی گفت: تصمیم گیری در مورد پرونده آقای استراماچونی اعلام شده است. قبل از اینکه من مدیرعامل شوم این اتفاق افتاد و الان تمام شده است. من در حال حاضر درگیر پرونده محبی هستم و تا ظهر امروز بیش از 100000 دلار مفقود شده است و امیدوارم مابقی واریز شود تا خیالم راحت باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: به تیم خوب نساجی بابت بازی خوب خود تبریک می گویم. اما آنها دفاعی بازی کردند. به خصوص در نیمه اول. فضاهای استقلال بسته بود اما بچه های ما از یک کرنر استفاده کردند. به تیم نساجی و مربی آن آقای مطهری که آینده درخشانی دارد خسته نباشید می گویم. این تیم بازیکنان خوبی دارد اما بازیکنان ما بیشتر تلاش کردند و قهرمان شدند.