فتح الله زاده لیست بدهی های طاقت فرسا را ​​منتشر کرد!

مدیرعامل باشگاه استقلال جزئیات بدهی آبی ها را ارائه کرده است.

فتح الله زاده لیست بدهی های طاقت فرسا را ​​منتشر کرد!

*به درویش گفتم برو یه گوشه گریه کن!
وقتی آقای درویش را در جلسه خصوصی سازی دیدم، گفتم برو یک گوشه گریه کن. قیمت ها و هزینه های فوتبال بالا رفته و اسپانسرها پایین آمده اند. باید برنامه ریزی کنیم. باید برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم تا باشگاه آسیب نبیند.

* 51 میلیارد آسترا پنج شنبه 53 میلیارد می شود!
امروز بیش از 200 میلیارد بدهی داریم که بخشی از آن در حال خرد شدن است. من 4 روز فرصت دارم که آقای محبی مبلغ 30-40 میلیارد را پرداخت کنند. اگر پرداخت نکنم قرارداد آقای محبی فسخ می شود و باید 600 هزار دلار جریمه بپردازیم. این یک کابوس است. ما باید 51 میلیارد برای آقای استراماچونی بپردازیم و این هم جمع می شود. مثلا پنج شنبه 53 میلیارد می شود. چند بازیکن دیگر هم هستند که نامشان را نمی برم تا اذهان هوادارانمان را مختل نکنم.

* مشکلات را با هم حل می کنیم
اما هواداران ما بدانند که با توکل به خدا و حمایت شما همه مشکلات را حل خواهیم کرد و آرامش را به استقلال خواهیم رساند. من از آن دسته مدیرانی نیستم که دیگران را مقصر بدانم و آن را نادیده بگیرم. با کمک همه و هیئت محترم باید مشکلات را حل کنیم اما وقت کم داریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که مهمان برنامه شب های فوتبالی بود به تشریح بدهی های این باشگاه پرداخت و در مدت کوتاهی برای رفع آن تلاش کرد.

* دو هفته دیگر باید 100 میلیارد بدهیم
اگر به عهدمان عمل نکنیم، ضعیف هستیم و باید من را اخراج کنند. اما این را در نظر بگیرید، 4 روز برای 200 میلیارد کافی نیست. باید شب و روز کار کنیم. الان حدود 100 میلیارد ظرف دو هفته باید پرداخت کنیم و اگر پرداخت نکنیم تعلیق می شوم و ممکن است بعضی ها باعث کسر امتیاز شوند. مطمئنا، ما حدود 500000 دلار در EFC داریم، اما نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اما هوادار ما این بهانه ها را نمی پذیرد و منتظر قهرمانی است. تنها چیزی که می خواهم این است که مربی و بازیکنانم در آرامش باشند. برخی هم نادان هستند. مثلا می گویند پول آماده داشتیم اما حالا که فتح الله زاده آمده، نمی تواند پول بدهد. اما اصلا اینطور نیست و مطمئن باشید قبل از تعطیلات سعی می کنم پول بازیکنان را پرداخت کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849766
02 نوامبر 1401 در 00:03 |
67 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بدهی به Stramaconi در Santaclara

* 8 مدال را با 500 میلیارد برگرداندم
این بدهی هایی که الان وجود دارد و در مورد آنها توضیح می دهم برای این است که فردا نگویند فتح الله زاده بدهی داشته است. اردوگاه حجازی را ساختم که ارزشش یک تریلیون است و هیچکس چیزی نگفت اما 10 میلیارد بدهی داشتم، چند بار گفتند. شما حساب کنید من کل 500 میلیارد خرج کردم و 8 مدال برگرداندم اما یکی هست که با یک تریلیون هیچ مدالی نگرفت. اگر در مورد میزان بدهی ها صحبت کنم، نمی خواهم آقای آجورلو را خراب کنم زیرا همه این بدهی ها برای او نیست. آقای آجورلو بدهی رهبران سابق را نیز پرداخت کرد.