فخری: بازی به بازی، در لیگ در حال پیشرفت هستیم

* به نظر می رسد کیفیت همه تیم ها به دلیل قطع شدن مسابقات پایین آمده است، نظر شما چیست؟
این تعطیلات به دلیل جام جهانی بود و با توجه به اینکه ملی پوشان به دلیل تغییر روی نیمکت خود باید برای این مسابقات آماده می شدند، چاره ای جز توقف بازی ها نبود. با این حال، برخی از تصمیمات مبتنی بر فکر نیست و احساسی گرفته می شود، بنابراین نیازی به این تعداد تعطیلات لیگ نبود. اگر به عقب برگردیم متوجه می شویم که رفتارهای خاصی مانند تغییر سرمربی تیم ملی هم به این مشکل دامن زد. طبیعتا این وقفه تاثیر زیادی روی کیفیت بازیکنان و تیم ها دارد و چند هفته طول می کشد تا تیم ها به فرم ایده آل خود برگردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1860344
29 دسامبر 1401 در 03:26 ب.ظ
410 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وقفه باعث کاهش کیفیت می شود

* فکر می کنید بتوانید شغل خود را حفظ کنید؟
قطعا در مدت زمانی طولانی که تا پایان لیگ باقی مانده، هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی بیفتد و شرایط را تغییر دهد. باید حواسمان باشد که حالا که به مقام دوم رسیده ایم باید بیش از هر زمان دیگری وقت و انرژی بگذاریم تا این رتبه را حفظ کنیم و فاصله خود را با بالای جدول کم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف اصلی این تیم را بازگشت به لیگ برتر دانست و تاکید کرد: سیاست باشگاه چیزی جز این نیست.

فخری: بازی به بازی، در لیگ در حال پیشرفت هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ یک تیم سایپا توانست در دیداری خارج از خانه مقابل خوشه طلایی ساوه با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد. سایپا با این برد 25 امتیازی شد و به رده دوم جدول و بالاتر از خیبر خرم آباد صعود کرد. خبرنگار ما با این عذرخواهی گفتگویی با محمود فخری سرمربی سایپا انجام داده که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

* قبول داری که شرایط جدول هم به درد تو خورد؟
اخیرا اکثر رقبای ما امتیاز از دست داده بودند و همین باعث شد تا احساس خوبی داشته باشیم و آنطور که باید از این فرصت استفاده کنیم. امیدوارم بچه ها به راه خوب خود ادامه دهند تا به فضل الهی جایگاه واقعی خود را در تصویر بدست آوریم.

* برای جام حذفی چه برنامه ای داری؟
برای جام حذفی تعیین شده بود، اگر قرعه به گونه ای باشد که بتوانیم ادامه دهیم، در غیر این صورت سیاست باشگاه این است که بازی های لیگ یک را فدای جام حذفی نکنیم.

* بردی زیبا و حساس مقابل خوشه طلایی به دست آوردی. در مورد این بازی صحبت کنید.
باید از هر بچه ای که با جان و دل بازی می کند و خودش را وقف تیم می کند تشکر کنم. بازی بسیار سختی بود اما در نیمه اول توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و گلزنی کنیم. در نیمه دوم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، اما عدم دقت اجازه نداد این اتفاق بیفتد. با رسیدن به دقایق پایانی بازی، فشار تیم خوشه طلایی بیشتر شد اما بازیکنان ما سخت جنگیدند و در نهایت توانستند آن سه امتیاز گرانبها را کسب کنند.

* جدی ترین رقیب خود را کدام تیم می دانید؟
در حال حاضر پنج یا شش تیم در لیگ یک رقابت می کنند و هنوز به نیم فصل نرسیده ایم. 18 هفته نگذشته و از این به بعد نمی توانیم تیمی را به عنوان رقیب اصلی معرفی کنیم. مهم این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم و بازی به بازی بازی کنیم و رقابت خوبی با سایر تیم ها داشته باشیم و بتوانیم در پایان فصل جزو تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.