فداکار: داور نمی خواست مقابل تیم میزبان پنالتی بگیرد

وی درباره روند شکست ناپذیری ملوان ادامه داد: خدا را شکر چهار بازی است که به تیم های بزرگی مثل سپاهان، تراکتور و مس رفسنجان نباختیم و سه بازی را با کلین شیت به پایان رساندیم، به نظرم آمار خوبی است.

مهاجم ملوان درباره پنالتی مشکوکی که برایش رخ داد، گفت: فیلم این صحنه موجود است، فکر می کنم 100 درصد پنالتی بود، بازیکن حریف از پشت به پای راستم ضربه زد اما داور در دقایق پایانی به ضرر من تصمیم گرفت. از تیم، میزبان پنالتی اعلام نمی کند.

مهاجم ملوان مدعی است داور باید به سود این تیم پنالتی می داد.

فداکار: داور نمی خواست مقابل تیم میزبان پنالتی بگیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت برای بقای لیگ شاید جذابتر از سفر مدعیان قهرمانی باشد، ملوان یکی از تیم های انتهای جدولی است که برای ماندن در لیگ می جنگد، شاگردان مازیار زارع که شروع ناامیدکننده ای در این فصل داشته اند. چهار هفته متوالی شکست نخورده و در سه بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

فداکار در پایان درباره بازی هفته پانزدهم افزود: هفته آینده بازی مهمی داریم، نفت مسجد سلیمان رقیب مستقیم ما برای سقوط نیست، با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم باید برای گرفتن این سه به میدان برویم. امتیاز برای پایان از انتهای جدول. بیایید کمی فاصله بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862474
12 ژانویه 1401 @ 12:38 |
729 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما بهترین تیم زمین بودیم

دیدار دو تیم مس کرمان و ملوان با تساوی بدون گل به پایان رسید. سهیل فداکار مهاجم ملوان درباره این دیدار گفت: در دو بازی متوالی خارج از خانه مقابل حریفان بازی کردیم، بازی سختی بود، در مجموع ملوان بهترین بود، تیم حاضر در زمین مقابل مس کرمان بود و موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کرد. اما متاسفانه تبدیل به گل شد.