فدراسیون، تصمیم گیرنده نهایی جانشینی مهدوی کیا

هاشمی با بیان اینکه دستمزد سرمربی از سوی کمیته ملی المپیک یا فدراسیون فوتبال پرداخت می شود، بیان کرد: هنوز وارد جزئیات نشده ایم و فقط در بحث کادرفنی به این نتیجه رسیده ایم که قطعاً تقسیم شده است. کمیته ملی المپیک کمک می کند و ما منابع را تامین کرده ایم و فدراسیون فوتبال هم باید منابع را تامین کند و انشالله ناظر بتواند اسپانسر مالی و حمایت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هاشمی در واکنش به اینکه فدراسیون های دیگری هم هستند که با سرپرست اداره می شوند، گفت: تمام تلاش کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بر این است که این اتفاق در آینده تکرار نشود. بازی های آسیایی هانگژو را پیش رو داریم و باید برای المپیک فرانسه آماده شویم. طبیعی است که فدراسیون ها در جایگاه ریاست هستند که برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. زمان خیلی کمی به بازی های آسیایی داریم و 19 ماه برای المپیک وقت داریم و با شرایط چارچوبی نمی توانیم انتخاب های خوبی در زمینه ورزشکاران داشته باشیم.

وی ادامه داد: در فصل گذشته اسکواش ابهامات و گلایه هایی وجود داشت و فکر می کنم وزارت ورزش توانست به طور کامل جبران کند و کسانی که حق حضور در این عرصه را داشتند به خوبی رقابت کردند. قطعاً بهترین ها رسیده و انتخاب شده است که خواست مجمع بوده و رضایت اکثریت یعنی 34 نفر از 50 بستگان گرفته شده است و برای فدراسیون آرزوی موفقیت دارم. بی شک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: طبیعتاً اصرار داریم که همه فدراسیون‌های درگیر در بازی‌های المپیک و آسیایی با حضور ریاست جمهوری به عنوان اولویت اول پیش بروند و در این راستا جلسه‌ای با مقام ارشد وزارتخانه داشتیم و درخواست کردیم که انتخابات در مکان و تاریخ خود مانند سایر کشورها در زمان مقرر برگزار شود.عزیزان اعلام کردند که انتخابات 5-6 فدراسیون دیگر قبل از زشت برگزار خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1862487
12 ژانویه 1401 در 01:18 ب.ظ
651

0نقطه نظر

به گزارش مجله اخبار فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش صبح امروز برگزار شد و پس از پایان مجمع، مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از تماشای شما و همه عزیزان تشکر می کنم. انتخابات به نظر می رسد انتخابات خیلی خوب پیش رفت و نمایندگان حراست، بازرسی، مسئولان وزارت ورزش، مدیریت، باشگاه ها و داوران در کمال آرامش نظرات خود را ارائه کردند. باید از همکارانمان در وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که شرایط مساعدی را برای انتخابات پیش بینی کردند.

با اعلام دبیر کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال درباره خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی امید تصمیم گیری می کند.

فدراسیون، تصمیم گیرنده نهایی جانشینی مهدوی کیا

هاشمی درباره انتخاب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید و عدم انتخاب سرمربی این تیم توضیح داد: اولین توافقات در این زمینه با فدراسیون فوتبال منعقد شده است و ما این توافق را به نزدیکان خود اعلام کرده ایم. در جلسه قبلی هیات مدیره منتظر فرصت های بعدی هستیم تا تصمیم خود را کادر مربیگری و تیم فنی اعلام کنیم. بعد از اینکه آقای کاشانی حکمش را گرفت، مشکل را برای بقیه تکنسین ها خلاصه می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی داخلی یا خارجی خواهد بود، گفت: فدراسیون فوتبال در این مورد نظر نهایی را بدهد چرا که ما هم مانند سایر فدراسیون ها با آنها برخورد می کنیم. 40 فدراسیون را برای بازی های آسیایی در نظر داریم که یکی از آنها 40 فدراسیون فوتبال است. درست است که شاید مهمتر باشد اما به هر حال رئیس فدراسیون باید پیشنهاد بدهد و انشالله با هماهنگی آقای حبیب کاشانی به نتیجه می رسند.