فرار به جای جواب دادن: سجادی دوباره دوید!


سرویس خبر شماره: 1899336
17 آوریل 1402 در 02:08
4.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وزیر و معاونش خبرنگاران را سرزنش کردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت از سیدحمید سجادی درباره استعفای اخیر علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال سوال شد. من آن را به هیئت مدیره ارائه کردم. 3 عضو هیئت مدیره گفتند که او باید فعلا بماند. علی فتح الله زاده در حال حاضر تا پایان فصل در آنجاست و باید ببینیم چه می شود.»
این پاسخ وزیر ورزش که چند روز پیش اعلام کرده بود از فتح الله زاده استعفا نگرفته بود، تحلیل های جدیدی را در خصوص وضعیت مدیرعاملی استقلال در پی داشت.
اما همه منتظر پاسخ های اساسی تر وزیر به افشاگری های اخیر رئیس سازمان خصوصی سازی علیه فتح الله زاده بودند. اولین دیدار روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش عصر چهارشنبه به همت هتل المپیک فرصت مناسبی بود تا خبرنگاران سوالات خود را در این زمینه از سجادی مطرح کنند.

1839100

وزیر ورزش پس از نشست با روسای فدراسیون های ورزشی حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد.

فرار به جای جواب دادن: سجادی دوباره دوید!

قطعا خبرنگاران و البته روسای فدراسیون ها از ساعت 16 منتظر حضور وزیر ورزش در اتاق بودند اما حدود ساعت 18 و دو ساعت بعد از شروع جلسه بود که سجادی وارد اتاق شد. اتاق تعیین تکلیف احکام روسای فدراسیون هایی که انتخابات آنها در اسفند برگزار شد به قدری طول کشید که سجادی حدود 5 دقیقه قبل از اذان مغرب زمین فرصت صحبت داشت. در حالی که زمان مناسبی برای سخنان وزیر وجود نداشت و روسای فدراسیون ها که با زبان روزه در حال نشست بودند، تنها حدود نیم ساعت پس از اذان مغرب مجبور به افطار شدند، سجادی سعی کرد از مسئولان خود بپرسد. اطرافیانش برای اتفاقاتی که رخ داده است. این اتفاق پس از سقوط هلیکوپتر رخ داد، متشکرم. هر چند موضوع بیمه ورزشکاران و برگزاری مراسم نوروزگاه نیز از سوی وی مطرح شد.
پس از افطار و در حالی که خبرنگاران همه منتظر شنیدن سخنان وزیر بودند. سجادی به همراه تاج از پشت در خارج شد و به خبرنگاران گفت که پس از خواندن نماز مغرب به نزد آنها خواهد آمد.
با اینکه خبرنگاران بیش از یک ساعت منتظر حضور وزیر ورزش بودند، اما در نهایت متوجه شدند که وی از دری دیگر و دور از چشم اتاق را ترک کرده و علاقه ای به مواجهه با خبرنگاران و هرگونه سوالی در این زمینه ندارد. مدیر عامل استقلال و حواشی این باشگاه. . البته مهدی تاج که به اتاق بازگشته بود با وجود اصرار خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد و به همراه علیرضا دبیر برای امتیاز خبراز خانه کشتی به این فدراسیون رفت.
در این میان خبری از پولادگر نبوده و او هم راه وزیر ورزش را برای عدم پاسخگویی رفته است.
باید دید در روزهای آینده و با توجه به اسناد متعددی که رئیس سازمان خصوصی سازی علیه مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر کرده، آیا وزیر ورزش پاسخ روشن تری برای حامیان این باشگاه که تجمع کرده اند خواهد داشت. روز چهارشنبه مقابل وزارت ورزش.



مجله اخبار فوتبال داخلی