فرار زیرکانه از بیرانوند روی یک پنالتی سوزان! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه سانسیروس ملوان بندرانزلی را شکست داد که شاگردان مازیار زارع نتوانستند از سد بهترین خط دفاع و بهترین دروازه بان لیگ بگذرند.

پرسپولیس با عملکرد خوب خط دفاعی خود و البته علیرضا بیرانوند با سه گل زده بهترین آمار دفاعی را دارد. بیرانوند که قبل از بازی اعلام کرده بود مصدوم نیست در بازگشت به پرسپولیس ترمیم شد و در شرایط بازی قرار گرفت تا گزینه مطمئن و آماده ای برای کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی باشد.

بیرو عملکرد خوب خود را در هفته های ابتدایی لیگ آغاز کرد و چهار کلین شیت متوالی به ثبت رساند. دروازه او برای اولین بار در دقایق پایانی بازی با هواداران از روی نقطه پنالتی باز شد. بیرانوند با وجود عملکرد خوب درون دروازه، دروازه خود را در دو بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور باز دید اما بار دیگر به روند کلین شیت خود بازگشت.

بیرانوند در این دیدار واکنش های مناسبی به موقعیت های متعدد ملوان داشت و البته در جنجالی ترین صحنه بازی و در شرایطی که با مومنی تک به تک شد، از دادن پنالتی حساس به حریف فرار کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او در دو بازی حساس مقابل سپاهان و مس رفسنجان نگذاشت دروازه قرمزها باز شود و در آخرین بازی خارج از خانه پرسپولیس قبل از جام جهانی دروازه خود را در سن سیروس بسته نگه داشت تا هفتمین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند. در هفته 10

علیرضا بیرانوند هفتمین کلین شیت فصل خود را ثبت کرد.

فرار زیرکانه از بیرانوند روی یک پنالتی سوزان!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1849202
28 مه 1401 ساعت 9:50 ب.ظ.
53.3 هزار |

32نقطه نظر

بازگشت به فرم ورق خالی؛

پرسپولیس که فصل گذشته آمار خوبی از نظر کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه خود نداشت، تابستان امسال علیرضا بیرانوند را به اردوی کاظمی بازگرداند تا با کلین شیت به مسیر قهرمانی بازگردد.