فرامرزی: تمرین می کنم اما روحم آنجا نیست

مصاحبه گلر مس پس از تبرئه شدنش: متاسفم که با آبروی من بازی کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، «محمد فرامرزی متهم به دریافت گل هنگام همکاری در دیدارهای لیگ 2 مقابل شهید قندی از این اتهام تبرئه شد که این بازیکن در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نویر هم اشتباه می کند و اشتباه کردن غیر قابل انکار است. غیر فوتبالیست ها در زندگی شخصی خود و کسانی که در زمین فوتبال بازی می کنند اشتباه می کنند و این غیرعادی نیست. آنها این مشکل را آنقدر دامن می زنند که من از نزدیک می بینم که بسیاری از مردم از بازی فوتبال می ترسند و هرکسی که بازی می کند این کار را انجام می دهد. واقعاً دوستش دارم، نمی دانم چرا این مشکل به وجود آمده است.
وی در این خصوص ادامه داد: اگر غیر فوتبالی است که اشتباه می کنند، اگر فوتبالی هم هست باید بگویند با مدرک محکوم شدی. خیلی ها می گویند از فوتبال برای من متنفر هستند، همین طور است، من دو سه روز است که تمرین می کنم و هیچ لذتی واقعی ندارم، تمرین می کنم اما در ذهنم نیست.
دروازه بان جدید مس درباره اینکه آیا می توان حواشی اخیر را به کنار گذاشتن رقبا برای یکدیگر ربط داد یا نه، اضافه کرد: در همین لیگ برتر تا زمانی که تیمی به نتیجه نرسد شروع به اظهارات می کند، چرا با آبروی مردم اینقدر راحت است؟ بازی میکنی؟ همه ما مسلمانیم و از ته دل به یک چیز اعتقاد داریم. بازی با ابروهای یکی و انتظار نداشتن هیچ اتفاقی برایت آسان نیست، خود خدا گفت من حقم را می بخشم اما حق مردم را نمی بخشم، کسانی را که راحت با من بازی کرده اند نمی بخشم چون یک هفته زندگی من نابود شدم
فرامرزی یادآور شد: تاکنون زندگی سالمی داشته ام و با سلامتی رو به جلو می روم، هرگز دنبال این نبودم که راه صد ساله را یک شبه طی کنم، حداقل دلم با خودم پاک است. خدا می بیند و قضاوت می کند امیدوارم همیشه اتفاقات خوب برای همه بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی