فرجی نعمتی ممکن است پس از دو سال دربی به نیروها بپیوندد


سرویس خبر شماره: 2007960
20 مارس 1402 در 12:13 ب.ظ |
1000 |

1نقطه نظر

ابهام آرنج مرکز دفاع پرسپولیس برای تقابل با نیروی هوایی

زوج در مرکز خط دفاع معادله مجهول ترکیب پرسپولیس در دربی است.

فرجی نعمتی ممکن است پس از دو سال دربی به نیروها بپیوندد

به گزارش ورزشی، سه دغدغه بازیکنان پرسپولیس برای دربی مربوط به مرکز خط دفاعی آنهاست؛ جایی که مدافعان اصلی خود را ندارند. با اتفاقاتی که افتاده، بعید نیست پرسپولیس با علی نعمتی – فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی، مثل دربی اواخر دهه 1400 به میدان برود.

همین دو سال پیش، پرسپولیس یحیی در تعقیب استقلال فرهاد مجیدی، در دربی پایان سال که تقریباً همزمان با دربی 103 برگزار شد، قرمزها در نیمه اول به لطف علی نعمتی پیش افتادند. گل و تا اولین شکست حریف و کاهش فاصله با رقبای سنتی در کورس قهرمانی دور نبود که پاس و ضربه سر راست فرشاد فرجی و علی نعمتی، رودی جستد را به تنها گلزن خارجی تاریخ دربی های اردو تبدیل کرد. در استقلال برای مساوی کردن و ورق زدن.

حالا در شرایطی که پرسپولیس به طور عجیبی مدافعان میانی خود را یکی یکی از دست می دهد، احتمال اصلاح این زوج در مرکز خط دفاعی وجود دارد و در شرایطی مشابه، این نگرانی به شدت وجود دارد که استقلال با اتکا به خود. نیروی هوایی قدرتمند و تاکید کلی بر استفاده از ضربات آزاد و پاس های آزاد با بلانکو و سایر رقبای بزرگ برای باز کردن دروازه بیرانوند و حفظ فاصله سه امتیازی در جدول.

پرسپولیس این فصل را با حضور کنعانی – پورعلیگنجی هر دو ملی پوش در مرکز دفاع آغاز کرد و پس از مصدومیت شدید پورعلی گنجی زوج گلسیانی – کنعانی تشکیل شد که طی چند دیدار با مشکل مواجه شدند. در برخی دیدارها غیبت کنعانی به دلایل مختلف باعث شد فرشاد فرجی در کنار گلسیانی بازی کند. حالا و در دو بازی اخیر با مصدومیت گلسیانی زوج کنعانی – فرجی تشکیل شد که البته در نیم فصل دوم لیگ بیستم با هم بازی کردند.

پس از محرومیت کنعانی، احتمالا زوج پنجمی در این فصل در مرکز خط دفاعی پرسپولیس وجود دارد و شاید نعمتی و فرجی که در لیگ بیست و یکم مقابل حامد لک با هم بازی کردند، در دربی صد و سوم حضور داشته باشند. شاید این تلنگر با توجه به حضور علی نعمتی در دفاع چپ در یک سال و نیم گذشته و غیبت او در پست اصلی تا حدودی نگران کننده باشد و این در حالی است که فرشاد فرجی ماه هاست در مرکز خط دفاع کنار نعمتی سلام بازی نمی کند. و از آخرین بار این زوج مدت هاست که مرکز خط دفاعی پرسپولیس بوده است.

البته با پنهان کاری عجیب بازیکنان پرسپولیس در مورد روند درمان گلسیانی، بعید نیست این مدافع در آخرین لحظات از کادر پزشکی چراغ سبز بگیرد و این دیدار بزرگ را انجام دهد، اما اگر نشد. اتفاق بیفتد، وضعیت پیچیده خواهد شد. باشگاه پرسپولیس بار دیگر با ارسال نامه ای از حسین کنعانی طلب بخشش کرده است اما بعید است سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مانند برخی کشورهای اروپایی اشتباه داور خود را پاک کنند، به خصوص اگر محصول آن باشد، می توان آنها را محکوم و زیر بار برد. فشار حتی اگر کار آنها قانونی باشد. بودن!

در این شرایط، اسمار، رئیس کادر فنی پرسپولیس، چاره ای جز قرار دادن زوج دیگری در حساس ترین منطقه ترکیب تیمش در غیاب سه مدافع میانی مهم تیمش ندارد. (پورعلیگنجی، کنعانی و گلسیانی). ). پرسپولیس برای خط دفاعی به جز فرجی و نعمتی دو بازیکن دیگر هم دارد. عثمر همچنین می تواند از وحدت حنانوف تاجیک به عنوان مدافع میانی استفاده کند. حنانوف در جام ملت های آسیا در مرکز خط دفاع چهار نفره برای تیم ملی کشورش بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. اگرچه او زمانی در دفاع سه نفره مدافع راست بود، اما در این فصل یک، دو نیمه بازی برای قرمزها در مرکز خط دفاعی چهارنفره پرسپولیس انجام داد.

پرسپولیس یک مدافع میانی جوان هم دارد که اگر گلسیانی در لیست نباشد حداقل می تواند روی نیمکت بنشیند و در مواقع ضروری به میدان برود. این بازیکن کسی نیست جز سهیل صحرایی، مدافع جوانی که قد خوبی دارد و در دیدارهای تدارکاتی قبل از حضور در نیم فصل دوم. باید دید با دو گل عجیب تیمش از ضربات ایستگاهی فولاد چه استراتژی اسمار خواهد داشت و او به چه راحتی در مرکز دفاع به مصاف رقیب سنتی خود نیروی هوایی می رود.

مجله اخبار فوتبال داخلی