فردان با 3 امتیاز کلیدی جای خود را به طلایی مجیدی داد


سرویس خبر شماره: 1852026
14 نوامبر 1401 @ 9:26 ب.ظ
44.7 هزار |

43نقطه نظر

5 رتبه و 2 امتیاز از لیدر شدن فرهاد;

بنی یاس در ابتدای بازی امشب با یک امتیاز جدی ترین تعقیب کننده اتحاد کلبا بود که با باخت امروز فاصله آنها به 4 امتیاز افزایش یافت. در پایان این دیدار بازیکنان اتحاد با تشویق ایسلندی ها این پیروزی را جشن گرفتند و مجیدی به عنوان اولین نفر از کادر فنی به سرعت برای برنامه ریزی تمرین و ریکاوری راهی رختکن شد.

اتحاد کلبا با برتری 2-1 مقابل بانیاس، امشب یکی از بهترین تیم های لیگ امارات بود.

فردان با 3 امتیاز کلیدی جای خود را به طلایی مجیدی داد

پس از این گل بنی یاس بازی را در دست گرفت و یک بار و دو بار مقابل میزبان به سمت دروازه رفت اما حبیب فردان بازیکن سرشناس سابق الاهلی از مجیدی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و توانست گلزنی کند. گل دوم اتحاد کلبا در دقیقه 76. .

بازی امروز در ورزشگاه کلبا با حضور نزدیک به 1000 تماشاگر و آب و هوای مساعد برگزار شد و پس از اینکه بنیاس در نیمه اول با دفاع فشرده مانع گلزنی شاگردان مجیدی شد، اتحاد کلبا در اوایل نیمه دوم با بوسه فیلیپ اولین گل بازی را به ثمر رساند. شلیک کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی های قاطع تیم های پیشرو (شارجه، الوحده، شباب الاهلی، الجزیره و الوصل)، اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی قرار بود دیدار خود را مقابل بنیاس برگزار کند. برنده بود که این اتفاق افتاد

آنها در یک بازی بسیار سخت و در نیمه دوم روی دو ضربه ایستگاهی این حریف را شکست دادند. دیداری که در دقایق پایانی با جبران سریع یکی از گل های خورده به سختی می توانست برای کولبا دنبال شود اما در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی بازی را 2-1 به سود خود به پایان رساندند و با 17 در رده ششم جدول قرار گرفتند. نکته ها. آنها تنها دو امتیاز با سه تیم برتر فاصله دارند و متاسفانه این تیم در هفته اول مغلوب البطائح شد.

اتحاد کلابا دو دیدار تا تعطیلات باقی مانده است. بازی برگشت جام حذفی مقابل الوحده و آخرین بازی لیگ قبل از جام جهانی مقابل عجمان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بنی یاس بلافاصله یکی از گل ها را به ثمر رساند اما در نهایت با شکست و پشیمانی بازی را ترک کرد. در حالی که مربی این تیم اواخر بازی به سراغ فرهاد مجیدی رفت و از بدشانسی او در این دیدار گلایه کرد.