فرشته نجات ارسلان استقلالی تطهیر شد/ امید آقای گیتاریست به گل دوم مقابل نساجی

مطهری که سابقه گلزنی برای تیم نساجی مازندران با پیراهن ذوب آهن را در کارنامه دارد، این روزها در تلاش است تا با نظر مساعد سرمربی تیم ملی، سومین حضور خود در این فصل را حداقل به عنوان بازیکن تعویضی در بازی شنبه مقابل نساجی انجام دهد. استقلال. .تجربه مقابل سپاهان و پیکان.

مطهری در هفته چهاردهم لیگ برتر نوزدهم با پیراهن تیم اصفهانی گل دوم تیمش را در دیدار قبلی مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند تا ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد. گل اول این بازی را محمدرضا خلتبری به ثمر رساند. مطهری در نیم فصل همین مسابقات به استقلال پیوست و در آن مدت پیراهن آبی آن تیم را بر تن کرد.

فرشته نجات ارسلان استقلالی تطهیر شد/ امید آقای گیتاریست به گل دوم مقابل نساجی

آرمان رمضانی مهاجم 30 ساله استقلال که در 4 بازی این فصل برای استقلال 50 دقیقه در ترکیب حضور داشته است، از دقیقه 82 به جای پیمان بابایی در دیدار مقابل تیم استقلال وارد ترکیب استقلال شد. نفت مسجد سلیمان اما در همان دقایق دچار ضربه مغزی شد و به دلیل از دست دادن دارت از ناحیه کمر آسیب دید.

حالا خبر از اردوی استقلال می رسد مبنی بر اینکه رمضانی بازی بعدی مقابل نساجی مازندران – تیم استان خودش را از دست داده است، اما این خبر بد برای مهاجم بزرگ استقلال این امید را ایجاد کرده است که یکی دیگر از مهاجمان استقلال به ترکیب اصلی برسد او فرشته نجات مطهری شده است. شرایط هفته های گذشته اما در بازی قبل شهید مطهری در غیاب رمضانی به لیست اضافه شد که در پایان مسابقه در مجموع به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. چهار بازی اول

امیرارسلان مطهری مهاجم 29 ساله گرمساری استقلال که در این فصل تنها دو بار فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا کرده است، امیدهایش برای بازی مقابل شاگردان نساجی بیشتر شد.

توجه داشته باشید؛ امیر ارسلان مطهری پس از پایان اولین بازی خود در این فصل مقابل سپاهان به عنوان گزینه خروج از لیست استقلال مطرح شد اما در نهایت در کنار بازیکنان استقلال ماند و به جای آن کاوه رضایی از بازیکنان استقلال جدا شد و به تراکتورسازی پیوست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال