فرصتی برای چلسی برای ابراز وجود – صحبت با چلسی

اما برای چلسی این یک فرصت عالی است که حداقل به برخی از بازیکنان جوان یا بازیکنان حاشیه ای چند دقیقه فرصت بدهند. اما صادقانه بگویم، من کاملاً متقاعد نشده ام که فرانک لمپارد این کار را انجام دهد. من حداقل از این نظر برای ناامیدی بیشتر آماده هستم.

فرانک لمپارد سرمربی موقت چلسی

چلسی عصر چهارشنبه از برنتفورد در استمفورد بریج استقبال می کند، زیرا اقدامات لیگ برتر برای ما ادامه دارد.

هر دو تیم در 5 بازی اخیر در فرم ضعیف مشابهی بوده اند و برنتفورد تنها یک پله بالاتر از چلسی در لیگ قرار دارد. با این حال، یک پیروزی باعث نمی شود چلسی از آن ها بگذرد زیرا آنها پنج امتیاز با ما فاصله دارند.

ما می دانیم که هیچ بازیکنی مانند لوئیس هال یا هاروی ویل از آکادمی حضور نخواهند داشت، زیرا آنها دوشنبه شب بازی کردند. بنابراین اولین ناامیدی وجود دارد. منظورم این است که چرا اکنون از این بازی ها استفاده نکنیم تا حداقل یکی از دو تای آنها تجربه بیشتری از روی نیمکت داشته باشد؟

شروع آن ساعت 19:45 به وقت انگلستان است و می توانید آن را به صورت زنده از BT Sport 3 تماشا کنید.

با این حال، بر اساس فرم کلی این فصل، مطمئناً نباید روی چلسی برای پیروزی در این بازی شرط بندی کنید.

به نوعی، احتمال برد 57 درصدی به چلسی داده شده است و برنتفورد تنها 19 درصد است.

برنتفورد در 6 بازی پیروز نشده است و اخیراً مقابل ولوز، نیوکاسل و منچستریونایتد شکست خورده است.

کاملا امکان پذیر است من فکر می کنم او معتقد است که این ممکن است به اعتبار او آسیب بیشتری وارد کند و بنابراین به بازیکنان باتجربه در تیم تکیه خواهد کرد تا در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کند. کاملا طرز فکرش را درک می کنم.

اما چیزی به نام تجربه بد وجود دارد و من در واقع فکر می‌کنم بازی کردن با برخی از جوانان به ما شانس بیشتری برای کسب نتیجه می‌دهد. فقط امیدوارم دقایق زیادی را برای بازیکنانی که قطعاً تابستان امسال جدا می شوند، نبینیم، پس واقعاً ناامید خواهم شد.

عکس از مارک اتکینز/گتی ایماژ

عکس از رابین جونز/گتی ایماژ

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chance-for-chelsea-to-now-express-themselves/ منبع:

و اول از همه، این بدان معناست که با انتخاب تیم ما….

ما می دانیم که برنتفورد چقدر می تواند خطرناک باشد، و شما فقط باید نام ایوان تونی را ذکر کنید و بدانید که آنها در حال حاضر بر اساس عملکردهای اخیر، خطر گلزنی بیشتری نسبت به ما دارند.

فکر می‌کنم فکر لمپارد را می‌دانم و واقعاً، آیا می‌توانید او را سرزنش کنید؟ او وارد شده و چهار بازی متوالی را باخته است، تصور کنید اگر بازی‌ها را ببازد و در تمام فصل یک برد دیگر کسب نکند؟

کسی که من واقعاً می‌خواهم ببینم چند دقیقه خوب داشته باشد، کارنی چوکوومکا است، که واقعاً از فردا شب می‌تواند فرصتی برای ابراز وجود داشته باشد. من همچنین می خواهم Noni Madueke و David Datro Fofana را ببینم، و همچنین می خواهم برای Mykhailo Mudryk شروع کند. اکنون این یک شانس واقعی برای چلسی است تا خود را به روش های مختلف نشان دهد.

کارنی چوکوومکا چلسی