فرصتی ویژه برای مهاجمان استقلال در غیاب بلانکو


سرویس خبر شماره: 1970862
15 اکتبر 1402 در 12:32 ب.ظ |
3.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سه مهاجم ایرانی استقلال در غیاب بازیکن آرژانتینی شانس خوبی برای اثبات استعداد خود خواهند داشت.

فرصتی ویژه برای مهاجمان استقلال در غیاب بلانکو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال امروز در حالی به مصاف مس رفسنجان می رود که گوستاوو بلانکو مهاجم جدیدش در حال انجام وظیفه نیست.

با اعلام محمد نوازی سرمربی استقلال، مشکل ثبت قرارداد بلانکو حل نشده و استقلال این مهاجم آرژانتینی را مقابل مس رفسنجان در اختیار ندارد، بنابراین زمان افشای آن در زیر پیراهن استقلال و در مستطیل سبز بیشتر خواهد شد. نسبت به قبل.

اگر مشکل ثبت نام این بازیکن حل شود و مهاجمان استقلال در شرایط مسابقه قرار بگیرند، با توجه به سیستمی که نکونام در نظر دارد و حضور مهاجم هدف در بالای فاز تهاجمی، بازیکنی با توانایی های بکر، برای رقابت با این مهاجم باسابقه دست و پنجه نرم خواهند کرد. و قدرت تمام کردن و سرزنش بالایی که او دارد برای نیمکت نشینی دشوار خواهد بود.

با این حال در بازی مس رفسنجان 3 مهاجم در اختیار استقلال خواهند بود که شرایط حضور آنها در ترکیب اصلی را بررسی خواهیم کرد.

با توجه به حضور ارسلان مطهری در اردوی تیم ملی امید، حضور در مسابقات آسیایی، غیبت وی در تمرینات و همچنین پروازهایی که برای حضور در این رقابت ها انجام داد، احتمال عدم حضور وی در ترکیب اصلی استقلال وجود دارد. هر چند این به صلاحدید کارکنان است. باید دید آیا او برای شروع به آمادگی کافی می رسد، چرا که او تنها مهاجم استقلالی است که در 40 روز گذشته بازی های رسمی را انجام داده و در شرایط بازی قرار دارد اما وضعیت بدنی او زیر نظر کادرفنی استقلال است.

1936859

آرمان رمضانی مهاجم بزرگ استقلال به احتمال زیاد در خط حمله آبی ها حضور خواهد داشت. رمضانی در تعطیلات قهرمانی در دیدارهای دوستانه استقلال خوش درخشید و در 3 بازی استقلال 2 گل به ثمر رساند. رمضانی در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر به میدان رفت. مقابل استقلال خوزستان او در ترکیب این تیم حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

پیمان بابایی دیگر بازیکن موجود برای جواد نکونام است که می تواند در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار بگیرد. بابایی در دیدار دوستانه استقلال و صنعت نفت آبادان گلزنی کرد.

البته حضور هر یک از این مهاجمان با توجه به سبک بازی استقلالی ها برای رویارویی با مس موثر خواهد بود. اگر استقلال قصد ضدحمله و استفاده از عمق حریف را داشته باشد، پیمان بابایی گزینه بهتری خواهد بود، اما اگر فیزیک بدنی و بازی تهاجمی لازم باشد و ارسال مستقیم داشته باشد، ارسلان و رمضانی گزینه هایی خواهند بود که نکونام در نظر خواهد گرفت.

با توجه به غیبت مهاجم آرژانتینی، هر سه مهاجمی که در این فصل به میدان رفته اند در اختیار نکونام خواهند بود و باید دید سرمربی آبی ها برای بازی امروز به کدام مهاجم اعتماد خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی