فرهاد مجیدی و رکوردی که دوست ندارد! (تصویر)

فرهاد مجیدی که درخشش خیره کننده ای در فوتبال امارات داشت، به عنوان ضامن قهرمانی نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم آمد و از قضا توانست در بازی های پیش از ما در صعود به فینال العین تاثیر مهمی داشته باشد. مسابقه نهایی.

جالب اینجاست که مجیدی چند روز پیش با تیمش به مصاف العین رفت و اعلام کرد که خاطرات خوبی از این تیم، ورزشگاه آن و هواداران العین دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 03–2002 در چهار کشور برگزار شد. بازی های شرق در تایلند و چین و بازی های غرب آسیا نیز در امارات متحده عربی و ازبکستان برگزار شد. هر تیم در رقابت های خود تنها سه بازی انجام داد و تنها بهترین تیم های هر گروه به دور بعد راه یافتند.

العین در دیدار پایانی به مصاف تیروس ساسانای تایلند رفت و با گل های جوهر و عمر دو بر صفر پیروز شد. در بازی برگشت این تیم تایلند بود که با یک گل پیروز میدان را ترک کرد اما العین با برتری 2-1 جام قهرمانی را در مجموع به دست آورد.

در حالی که همه منتظر این بازی حساس بودند تا به وقت اضافه برود، فرهاد مجیدی توانست در دقیقه 89 دروازه حریف چینی را برای العین باز کند تا در این بازی 4 بر 3 پیروز شود و در مجموع 7 بر 6 پیروز شود. فینال بودن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نوزده سال پیش بود که نبوغ فرهاد مجیدی در الوصل در آن زمان مورد توجه کادرفنی العین قرار گرفت و برونو متسو، سرمربی فرانسوی آن زمان امارات از سران این باشگاه خواست تا بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا. تا مهاجم ایرانی را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد.

در نیمه نهایی بود که العین به درخواست برونو متسو با فرهاد مجیدی قرارداد امضا کرد. آنها به مصاف دالیان از چین رفتند و بازی رفت را 4 بر 2 بردند. دالیان در بازی برگشت با گل های هائو هایدونگ در دقایق 81 و 84 توانست نتیجه گل اول را تکرار کند.

استقلال در گروه سوم با العین، السد و الهلال همگروه بود اما نتوانست به دور بعد راه پیدا کند. العین از این گروه استقبال کرد و راهی دور بعد شد. در گروه چهارم، پرسپولیس و پاختاکور رقابت سختی برای صعود داشتند و پس از پیروزی یک بر صفر نماینده ازبکستان، سرخ پوشان نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

دیروز سالگرد پیروزی فرهاد مجیدی با العین در لیگ قهرمانان آسیا بود.

فرهاد مجیدی و رکوردی که دوست ندارد!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1847803
20 اردیبهشت 1401 @ 15:46 |
446 امتیاز خبر

0نقطه نظر

19 سال پس از آخرین افتخار بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا

دیروز سالگرد قهرمانی العین در رقابت های آسیایی بود. دیداری که فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی با پرچم ایران حاضر شد تا در نسخه فعلی و تغییر یافته جام باشگاه های آسیا در لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی فعلی اتحاد کلبا تنها ایرانی باشد. جام قهرمانی را به دست آورد. فرمت فعلی (از سال 2002). برده باش