فرکی: بازیکنان تیم ملی نباید به مسائل حاشیه ای بپردازند

فرکی در خصوص دخالت خارج از فدراسیون در امور فوتبال ادامه داد: الان فوتبال ما مثل یک تئاتر است که همه می خواهند در آن نقش داشته باشند. این نمایش در تئاتر تمام می شود اما در فدراسیون مردم می خواهند نقش بازی کنند اما نقش اصلی متعلق به خود فدراسیون است و نباید در آن دخالت کرد. مطمئنم خارج از فدراسیون با آقای کی روش صحبت کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین فرکی مربی باتجربه و متخصص فوتبال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر درباره مسائل پیرامون فدراسیون گفت: «اگر بخواهیم درباره فدراسیون فوتبال صحبت کنیم، می توانیم مسائل زیادی را مطرح کنیم. «خودم ضمن احترام به هر شخص حقیقی، می گویم از ب به نام خدا در فوتبال هستم و هنوز تمام نشده است و در این چهارده دهه حضور من در فوتبال، فدراسیون هرگز در فوتبال حضور نداشته است. این آشفتگی بحث یک شخص نیست، بحث تشکیلات فدراسیون فوتبال است. از این پس فدراسیون دیگر قدرت تصمیم گیری ندارد. ما نمی توانیم مردم را گمراه کنیم. فدراسیون هیچ امکانات و منابع مالی برای حمایت از تیم ملی ندارد.

فرکی می گوید تنها امیدش برای جام جهانی به خود بازیکنان است و آنها نباید روی مسائل حاشیه ای تمرکز کنند.

وی درباره موضع فدراسیون که حمایت قاطع از اسکوچیچ بود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد باید کمی به فدراسیون امیدوار باشیم چرا که فدراسیون باید به دنبال کار سالم باشد.

وی درباره داستان بازیکنان و چندوظیفه شدن پیس گفت: بارها گفته ام که تنها امیدم در جام جهانی این است که بازیکنان مردم خود را خوشحال کنند. من انتظار ندارم که بازیکنان در این شرایط با مشکلات لبه کنار بیایند زیرا آنها بیشترین آسیب را می بینند.

فرکی در پایان گفت: اگر آقای دایی روی صحنه برود افتخار می کنم و اگر آقای اسکوچیچ یا کی روش باشد مهم سمت سرمربیگری تیم ملی است. اگر مربی خارجی باشد جنگ و دعوا شده که به نفع فوتبال نیست و اگر مربی ایرانی باشد اشکالی ندارد و در فرصت باقی مانده آقای دایی را بیاوریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832650
18 جولای 1401 در 00:14
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آشفته ترین فدراسیون 4 دهه اخیر را داریم