فریادهای ساپینتو برای استقلال تغییر می کند

استقلال مقابل تراکتور به خوبی مس رفسنجان بازی نکرد اما این بار با باخت 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

فریادهای ساپینتو برای استقلال تغییر می کند

ریکاردو ساپینتو در همان بازی با مس این خطر را احساس کرده بود و به همین دلیل در پایان این دیدار به شدت از عملکرد و بازی شاگردانش انتقاد کرد و گفت به اندازه 13 بازی قبلی مقابل مس به حریف فرصت دادیم. سرمربی پرتغالی برای تغییر استقلال تلاش می کند. او برخلاف آنچه بعد از بازی با تراکتورسازی گفته شد، به دنبال جدایی از این تیم و جدایی از آبی ها نیست و دیروز مورد حمایت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1863692
19 ژانویه 1401 در 09:02 |
282 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فریادهای ریکاردو ساپینتو در تمرین دیروز نشان از استقلال او داشت، او می خواهد قبل از جام جهانی لز بلوز را به همان تیم خوب تبدیل کند. تیمی که در خلق موقعیت بهترین بود و قهرمانی سوپرجام را به مجموعه افتخارات خود اضافه کرد. سرمربی پرتغالی در تلاش است تا آخر هفته تیمش را مقابل تراکتوری فوتبالی متفاوت از تراکتوری که در تبریز به نمایش گذاشت به میدان برود.
1789600



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مقابل تراکتور شانس نصیب استقلال نشد و میزبان ابتدا روی توپی که استقلالی ها فکر می کردند آفساید است گلزنی کرد و سپس از روی یک ضربه ایستگاهی و ضدحمله تراکتورسازی گل دوم را به ثمر رساند که صالح حردانی با خطای پاس اشتباه کرد. .