فسخ قرارداد الکسیس سانچز با اینترمیلان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که اخیرا شایعات زیادی مبنی بر جدایی الکسیس سانچز از اینترمیلان شنیده می شد و گفته می شد او احتمالا تابستان امسال از نراتزوری جدا شده و راهی مارسی می شود، امروز رسانه های ایتالیا مدعی شدند که قرارداد او با اینتر فسخ شده بود. .


سرویس خبر شماره: 1836345
آگوست 10, 1401 @ 9:25 ب.ظ
2.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گزارش ها در ایتالیا حاکی از فسخ قرارداد الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی اینتر با این باشگاه است.

دی مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی این خبر را در توییتر خود اعلام کرد. روزنامه فرانسوی اکیپ نیز این خبر را تایید کرد و گفت سانچز امروز با سران اینتر به توافق رسید و قراردادش دو طرفه فسخ شد. این تیم مدعی است که ستاره شیلیایی هیچ مانعی برای پیوستن به مارسی نخواهد داشت.

یکی از دلایل اصلی جدایی الکسیس سانچز از میلان این بود که می خواست در تیمی بازی کند که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. او در مارسی به هدف خود خواهد رسید.

در روزهای اخیر گفته می شد مسئولان برنامه های سانچز طی چند هفته گذشته مذاکرات متعددی با مدیران نراتزوری داشته اند تا آنها را متقاعد به فسخ قراردادش کنند. سانچز در آخرین سال قراردادش با اینتر بود.

این ملی پوش شیلیایی پس از سه سال حضور در اینتر، باشگاه ایتالیایی را ترک کرد. در این میان، سانچز هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و بیشتر نقش فرعی را در شکل گیری نراتزوری ایفا کرد. با این حال او نزدیک به صد بازی برای اینتر انجام داد و توانست 20 گل برای این تیم به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی