فشار بارسلونا در خداحافظی پیکه تاثیر داشت


سرویس خبر شماره: 1851968
14 نوامبر 1401 در 03:51 ب.ظ
4.8K |

1نقطه نظر

تونی فریکسا:

جرارد پیکه دو روز پیش در اقدامی غیرمنتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. تونی فریکسا معتقد است فشار بارسلونا در تصمیم پیکه موثر بوده است.

فشار بارسلونا در خداحافظی پیکه تاثیر داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جرارد پیکه مدافع بارسلونا امشب آخرین بازی خود را در نیوکمپ انجام خواهد داد. او پنجشنبه شب در ویدئویی اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می کند. واکنش های زیادی نسبت به این اتفاق وجود داشته و بسیاری معتقدند رفتار باشگاه با او منصفانه نبوده است. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا تصمیم پیکه را عاقلانه خواند و ژاوی دیروز گفت که این انتقال برای او قابل پیش بینی است.

فریسا ادامه داد:پیکه یک اسطوره بارسلونا است و بعید است که هیچ مدافعی بتواند افتخاراتش را تکرار کند. او بارها بدون توجه به قلب هواداران بارسا صحبت کرد و نماینده شایسته بارسلونا بود. از بارسا دفاع کن و او می تواند روزی رئیس باشگاه شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونی فریخا، سخنگوی سابق بارسا که در دو انتخابات اخیر ریاست بارسا منصوب شده بود، در واکنش به خداحافظی پیکه گفت.“من شک دارم که باشگاه پیکه را اخراج کند و این بیشتر یک تصمیم شخصی است. آنها شرایط را برای او ایجاد کردند به گونه ای که او چاره ای جز خداحافظی نداشت. او به جایی رسید که دید نمی تواند کاری را که می خواهد انجام دهد.” در تیم و ترجیح دادم بروم.من هم با پویول موافقم و فکر می کنم رفتار باشگاه نسبت به او منصفانه نبود.اخیرا فشار روی پیکه و برخی از بازیکنان سابق تیم بیشتر شده و آنها را مقصر می دانند. این فشارها در تصمیم پیکه برای بازنشستگی موثر بوده است.”