فشار یک بازیکن استقلالی به مدیران پرسپولیس/ 2 نگرانی بزرگ هواداران قرمزها و شوخی خنده دار نقل و انتقالاتی!

هواداران پرسپولیس روی پست هافبک دفاعی و دفاع چپ هم زوم کرده اند اما در حال حاضر روی پست هافبک دفاعی تمرکز کرده اند. هفته گذشته گفته می شد مذاکرات با رضا اسدی به بن بست رسیده و این بازیکن بیشتر از مبلغ قرارداد فصل قبلش پول می خواهد اما پرسپولیس نیمی از آن پول را به اسدی می دهد. در حالی که گفته می شد اسدی برای همیشه از پرسپولیس جدا شده و دیگر برنمی گردد، محمدی از ادامه مذاکرات با وی خبر داد. در همان زمان بحث جذب احمدرضا زندروح نیز مطرح شد که خیلی سریع رد شد تا تقاضای هواداران برای جذب هافبک دفاعی همچنان پابرجا باشد و نگرانی از این بابت همچنان پابرجا باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال در حالی پیمان بابایی را جذب کرد که پرسپولیس زمستان گذشته و حتی قبل از شروع فصل قبل به دنبال این بازیکن بود اما تراکتورسازی موافقت نکرد. حالا در شرایطی که پرسپولیس 16 روز است موفق به جذب بازیکن جدید نشده است، استقلال یکی پس از دیگری در حال جذب بازیکن است و در این مدت توانسته 5-6 بازیکن جدید و حتی بازیکنان موفقی مثل یاماگا و … جذب کند. حسین زاده ظاهرا ماندگار شد. این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده و صحبت از 7-6 مهاجم استقلالی است اما ما فقط مهدی عبدی و حامد پاکدل را داریم و خبری از مهاجم دیگری نیست. با امضای قرارداد با پیمان بابایی، استرس هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر شد چرا که فکر می کردند بابایی انتخاب یحیی است و آبی ها با حذف سعید صادقی انتقام جذب او را گرفتند. گل محمدی نبود. البته این مشکل تغییری در اصل ماجرا ایجاد نکرد و خواسته اصلی هواداران پرسپولیس مهاجم نوکی است که هنوز جذب نشده است.

دومین مهاجم خارجی؟ شوخی می کنی!

در حالی که پرسپولیس قصد خرید کاسیانو آندرخم را دارد و نتوانست مقدمات این انتقال را پیش ببرد، صحبت از خرید دومین مهاجم خارجی هم هست! جالب است که برخی می گویند تمیروف به همین دلیل به تمرین آمده که اگر دومین مهاجم خارجی را بیاورند رد می شود و می رود اما مثل روز مشخص است که از دومین مهاجم خارجی و تیمیروف خبری نیست. نیز باقی خواهد ماند. در واقع تمام حرف هایی که در مورد تاخیر سه روزه به تامیروف زده شد مزخرف است و در فصل آینده در پرسپولیس یحیی خواهیم دید.

شما هافبک دفاعی جذب نمی کنید؟

این در حالی است که پرسپولیس با دو مدافع میانی، هافبک چپ، وینگر، هافبک راست، هافبک میانی و دروازه بان معروف قرارداد امضا کرد که همچنان در خط حمله که فصل گذشته کمبود آنها را احساس می کردند، مشکل دارند. پرسپولیس برای این پست به دنبال گزینه های خارجی بود و از همان ابتدا کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال را انتخاب کرد، اما این باشگاه بیش از سه هفته است که خود را برای این انتقال آماده می کند و به نظر می رسد او گرفتار شده است. دور باطل . در کنار کاسیانو، پرسپولیس ابتدا یک مهاجم خارجی هم مد نظر داشت که با پیشنهاد بالاتر اجازه ماندن در باشگاه خودش را پیدا کرد تا تمرکز باشگاه روی کاسیانو باشد، اما هر روز موضوع جدیدی برای او مطرح می شود. در حالی که مدت ها بود هواداران پرسپولیس منتظر خبر رسمی نهایی شدن قرارداد با این بازیکن باشگاه بودند، این اتفاق رخ نداد. باید قبول کرد که بیش از دو هفته است که با خبر شدیم توافقات نهایی با این بازیکن و باشگاهش انجام شده است اما نمی دانیم چرا هر بار مشکل جدیدی مانع نهایی شدن این انتقال می شود. یک بار می گویند مشکل نقل و انتقال پول است، بار دیگر شنیدیم که باشگاه پرتغالی درخواست پول بیشتری کرده و حالا بحث بر سر عدم پرداخت یک سوم مبلغ رضایت نامه اوست، در حالی که برخی می گویند پولی به باشگاه ویزلا پرداخت نشده است. اصلا حساب! آخر هفته گذشته قائم مقام باشگاه پرسپولیس بار دیگر بر قطعی شدن این قرارداد تاکید کرد و حتی شنیده می شد این بازیکن عصر یکشنبه به تهران می آید اما تا شب گذشته خبری از کاسیانو نبود.

پدری استقلالی ها و فشاری که دو چندان شد

در این 16 روز همه پرسپولیسی ها منتظر تکمیل لیست خرید یحیی گل محمدی هستند و منتظر خریدهای بعدی هستند اما خبری از باشگاه پرسپولیس به گوش نمی رسد و به نظر می رسد سرعت بالای درویشی است. موتور و یاران پرسپولیسی اش ناگهان متوقف شدند و در بن بست گیر کردند.