فصل برای ستاره عزیز یونایتد به پایان رسید

گیدئون سانچو ستاره انگلیسی منچستریونایتد باقی فصل را از دست خواهد داد.

رالف رنگنیک گفت: “جیدون سانچو تب و التهاب لوزه دارد. به همین دلیل او برای بازی مقابل چلسی در دسترس نبود و مطمئناً نمی تواند در دو بازی آینده بازی کند. امیدوارم پزشکان بتوانند این التهاب را درمان کنند.” ممکن است در پایان فصل رخ دهد زیرا به نظر می رسد که گیدئون سانچو ممکن است تا پایان فصل به دلیل التهاب لوزه غایب باشد، اما بعید است که او تا آخرین بازی برای بازی مقابل برنتفورد در دسترس باشد. حدود سه هفته دیگر پالاس باقی مانده است، اما در دو بازی آینده بعید است سانچو را در ترکیب ببینیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822042 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 22:51 |
8,546 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که پس از اخبار و شایعات فراوان، سرانجام منچستریونایتد موفق شد گیدئون سانچو را از دورتموند جذب کند و انتقال یکی از آینده دارترین فوتبالیست های انگلیسی را با گردش مالی 85 میلیونی نهایی کند. یورو اما فصل برای این جوان خوب شروع نشد و اوله گونار سولسشر اعتقاد چندانی به قرار دادن جیدون سانچو در ترکیب اصلی در چند هفته اول نداشت.

اگرچه او در هفته های اولیه زیر نظر رالف رنگنیک درخشید، اما همه چیز برای او خوب پیش نرفت و او نتوانست انتظارات را در اولین فصل حضورش در اولدترافورد برآورده کند. حالا رالف رنگنیک اعلام کرده است که فصل به احتمال زیاد برای گیدئون سانچو به پایان رسیده است و بعید است که او بتواند در هفته های آینده به یونایتد بپیوندد.