فصل خرید بایرن آغاز شد. اولین معاینه پزشکی


سرویس خبر شماره: 1831910
13 جولای 1401 ساعت 00:22
3.9 هزار |

1نقطه نظر

روبرت لواندوفسکی که این روزها از باشگاه جدا می شد نیز در تمرین فردا حضور نخواهد داشت. با این حال، بایرن اصرار دارد که او نیز مانند سایر بازیکنان تیم ملی باید هشت روز دیگر تمرین کند.

در طی آزمایشاتی که روی بازیکنان در کلینیک ویژه بایرن انجام شد، معیارهایی مانند استقامت، سرعت واکنش، سطح اسید لاکتیک و انعطاف‌پذیری فیزیکی ارزیابی می‌شوند.

اولین بازی تابستانی بایرن مونیخ برابر لایپزیگ در 30 جولای در سوپرجام آلمان خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ تمرینات پیش فصل خود را از فردا آغاز می کند. اما روند آماده سازی برای خرید تابستانی این تیم از دیروز و امروز با انجام تست های پزشکی چند بازیکن تازه جذب شده آغاز شد. آزمایشات در کلینیک ویژه بایرن مونیخ که عملکرد فیزیکی بازیکنان را با جدیدترین دستگاه های پزشکی ورزشی اندازه گیری می کند.

در حالی که اردوی پیش فصل بایرن مونیخ به طور رسمی از فردا آغاز می شود، فصل جدید خرید تابستانی این تیم از دیروز و امروز آغاز شد.

چند بازیکن جدید بایرن مونیخ امروز در کلینیک ویژه این باشگاه حاضر شدند که مهم ترین آنها رایان گرابنبرخ هلندی است. ستاره سابق آژاکس که با قراردادی 18.5 میلیون یورویی به بایرن پیوست و باواریایی ها امید زیادی به او بسته اند.

طبق اعلام باشگاه، اولین تمرین اردوی پیش فصل بایرن فردا برگزار می شود. البته ملی پوشانی که خردادماه در تیم های ملی خود حضور داشتند در این تمرین غایب بودند و چند روز بعد به تمرینات اضافه خواهند شد. سادیو مانه، تازه کار بزرگ بایرن، یکی از این بازیکنان است. به همین دلیل است که ستاره سنگالی روز گذشته در کلینیک باشگاه حضور نداشت. او به زودی با حضور در این کلینیک تست های عملکردی را پشت سر می گذارد.