فضلی: داور باید بهترین فرد زمین باشد

وحید فاضلی می گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم بسیار مهم است و با توجه به حساسیت بازی، داور نقش تعیین کننده ای دارد.

فضلی: داور باید بهترین فرد زمین باشد

او ادامه داد: باید در مورد بازی به شما بگویم، در کل شاید فردا یکی از مهم ترین بازی های فصل ما باشد. در طول هفته با بازیکنانمان صحبت کردیم و شرایط بازی را برای آنها توضیح دادیم، بازی از نظر حساسیت برای ما بسیار مهم است. تیم مس کرمان در نیم فصل واقعاً تغییر کرده و بازی آنها تغییر کرده است و ما و بچه هایمان قطعاً فهمیده ایم که بازی فردا برای مس کرمان بسیار مهم است و برای تثبیت موقعیت و فرار از دستشان به دنبال سه امتیاز هستند. پایین تخته

فاضلی درباره داوری گفت: در بازی فردا به دلیل حساسیت بازی، داور باید بهترین بازیکن زمین باشد، امیدوارم هواداران آلومینیوم اراک در پایان بازی خوشحال باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مربی آلومینیوم اضافه کرد: از نظر فنی باید بگویم مس کرمان خوب و سخت کار می کند، فوتبال خوبی بازی می کند و تیم جوانی است. آنها در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده اند و ما برنامه های تاکتیکی آنها را توضیح داده ایم و امیدواریم با تمرکز، خونسردی و مبارزه وارد بازی شویم و بتوانیم با دست پر زمین را ترک کنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم. .


سرویس خبر شماره: 1898129
آوریل 09, 1402 در 22:41
11 امتیاز خبر

0نقطه نظر

طرح های تاکتیکی مس کرمان را توضیح دادیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار با مس کرمان گفت: در ابتدا فرارسیدن تیم جدید را به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم. سال و آغاز ماه مبارک رمضان. بسیار خوشحالم که در شهر مهمان‌نواز کرمان حضور داریم و امیدوارم فردا شاهد رقابتی سالم و عادلانه و یک بازی زیبا برای همه تماشاگران عزیز باشیم.